@Tessa: Christophe laat weten dat superheld-Mauro er misschien niet is, maar superheld-Christophe wel en hij heeft zijn strak pakske al aan en het zweepje en de lasso in de hand.
Neenee, tot nu toe hebben alle Belgenbokkerhondjes mij niet opgegeten . Dus ik ga er vanuit dat Yousi dat ook niet doet. En stiekem vind ik dat leuke beesten als ik weet dat die niets doen
Ik ben vooral bang van van die onopgevoede beesten die na twintig minuten nog steeds tegen u op staan te springen en te lebberen (dan denk ik nl. altijd dat als die dan niet af gaat, die ook niet stopt als die aan mij begint te eten ) (ja tis zeer rationeel mijne angst )
Hihi oké Yousi is inderdaad een brave hond hoor, naar vreemde mensen is hij in het begin ook nogal terughoudend, dus hij zal je zeker niet bespringen en al zeker niet opeten
Wij gaan seffens de Colruyt plunderen en de Renmans en dan hier het huis een beetje deftig zetten. Tot nu toe is het nog goed buiten, ik hoop dat het zo blijft, anders is het eten in de veranda ipv op het nieuwe terras.