Ik moet tot 4 uur werken. Wil dan nog even langs Des.. dus zeg uurtje of 7-half 8 ? Nogmaals: als het niet gaat, dan gaat het niet... Het hoeft voor mij persee!
We kunnen na onze middagactiviteit nog wel wat bij iemand drinken misschien? Iig jullie mogen best hier wat komen drinken en een hapje erbij, kunnen we wat later gaan eten zodat Nicole en anderen die alleen mee willen eten, ook mee kunnen.
Ik ga het de zesde niet redden, 's ochtends huizen bezichtigen in Zundert en zondag vieren we Gerco's verjaardag, dus ik heb 's middags ook genoeg om handen. Dit weekend gaan we ook naar wat huizen kijken, als we nou 1 van die huizen kopen, kan ik misschien nog tijd maken, maar ga er maar niet van uit.
Wannabe2003
Geplaatst: 22-02-10 09:42
Ik kan helaas de 6de ook niet redden. Het is dan restaurantweek bij m'n zusje en ik "moet" dan waarschijnlijk komen werken in Nxt. Kan ik eventueel nog mee als ik op het laatste moment toch niet hoef te werken? Dat weet ik alleen pas een dag van te voren denk ik, anders gaat het gewoon over en probeer ik de volgende keer weer mee te gaan.
Ik ben nog zwaar aan het twijfelen....We gaan met een hele club waarschijnlijk naar Hooizolder Reunie en ik ken mezelf; als ik dan de hele dag al in touw ben geweest ga ik dat niet redden, dat trekt mn lijf nog nie....