Minjon schreef:Hmm wanneer zijn ze weer in de aanbieding dan?
geen idee.. meestal rond het begin van het jaar / eind van het jaar
deze actie geld nog tot eind februari dacht ik.. maar op = op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sanne_chess schreef:Ponykamp 2008;
Zat op Bolle, echt geen makkelijke pony buiten... eenmaal in het bos, alles ging toppie.. helemaal naar wens. Spoorrails.. Ja dat gebeurt in een open plek.. Maarja eenmaal een spoor eenmaal een trein.. tjoeketjoeketjoehh.. Nha.. Daar ging ze met mij erop.. volle galop.. Axel andere haflinger, Valentijn eigenpony, en James paardje.. gingen op hol, marc instructeur hield andere pony's tegen.. zodat ie er niet achteraan gingen..
TJha.. eenmaal een wildrooster.. James floeps eroverheen, Valentijn floeps eroverheen.. Mijn god wat was ik blij dat bolle niet kon springen!! en axel bleef bij bolle rennen.. dus die stopte allebei voor het wildrooster..
jamie en ik erafspringen, halstertouw gepakt.. en vastgebonden aan bonen..
marc gebelt, moesten altijd mobiel bij ons hebben!! en gebelt waar we zaten.. marc naar ons toe komen.. ik er met veel angst erop gegaan.. en marc met halstertouw mij veilig naar de manege gebracht..
Hierdoor ben ik me ontzettend veel lef kwijtgeraakt.. niet dat ik veel lef had.. maar ik vertrouw niet zo heel snel meer pony's
ookal is het de braafste van de hele wereld
__Lotte schreef:Ik heb ff bijgelezen...
En sanne, het ligt er maar net aan wat voor paardje je hebt, en als je echt wilt denk ik dat je best ff in de bak mag rijden!
Enne Nadia, eerst baktijden is niet altijd waar, ik moest toen zelf opzadelen ed, en daarmee is Mona niet de makkelijkste, dus toen ik dat voor elkaar had mocht ik gewoon weg
Btw, weet je wat supergaaf is? Strandrit op Ameland!!
En dat kan cker met zn allen, met begeleiding, en dat is ook voor mensen die niet kunnen rijden geschikt, dus Sanne, dat kan jij cker!!