Hmmm...ik zou HK doen, je kan het ook wel voor iedereen doen, niet alleen onze provincie, maar bijv in de beginpost zetten dat we daar ook onderling kunnen afspreken oid?
Zie wel dat je er sowieso voor 4 maanden aan vast zit... Mja 4 maanden vliegen wel voorbij natuurlijk. Als ik maar een beetje zeker weet dat er mensen zijn die mee willen naar de film
Emma ik ben dol op film, dus ik neem het even in overweging en dan kunnen we samen . Bios betekend voor mij wel altijd extreme schranspartijen (hoera ! Popcorn !! ) dus je moet geen bezwaar hebben dat ik naast je zit te bunkeren dan .
moonsparkle
Geplaatst: 11-01-10 12:26
Ik heb een cjp pas waarmee ik korting krijg bij pathe:D
trein denk ik? ik kom ook uit houten, weet alleen niet of ik dan gelijk door ga en even in de stad blijf hangen uit school of dat ik eerst naar huis ga xd
pressent
Geplaatst: 12-01-10 17:47
ik kom trouwens vanaf Geldermalsen, dus ook langs Houten en uiteraard ook met de trein
heeeeuj das vlakbij tiel hahaha ik ghing laatst naar tiel
moonsparkle
Geplaatst: 12-01-10 17:50
Ow das weinig duidelijkheid ik heb een bijbaan bij de viswinkel daar ben ik tot 18. Ik weet niet of ik gelijk door zou gaan of eerst naar huis? Tijd om te douchen heb ik dus niet ..mocht je wat verdachts ruiken