Ik ga maandag bellen om de Luxortour te reserveren!
Iedereen die het nog niet zeker weet of nog niet gereageerd heeft, ga ik na maandag berichtje sturen met 'n datum waarop ik ten laatste moet weten of ze meegaan, dan bel ik dan eventueel nogmaals naar het Luxor om nog een keer te reserveren, maar dan zijn de 9 mensen die nu meegaan toch al zeker!
Nou ik zal het lijstje op de eerste pagina even updaten:
Datum: 2-1-2010 Plaats: Rotterdam Programma: - Ochtend: rondleiding Nieuwe Luxor - Middag: voorlopig onbekend (ideetjes altijd welkom!) - Samen avondeten - Late film - Stappen
Wie gaan er mee tot nu toe? - Celiien (tot en met de late film) - Eefke85 - Michelle - Kelliiee1993 (Michelle) - Inujojo (Michelle) - Marion_ (Michelle) - Ilse_C - Jennifer_S (Ilse) - Chann (Ilse)
@ Eefke Volgens mij had jij niet aangegeven een slaapplek te willen? Anders hadden we je normaal wel mee ingedeeld, moeten we even kijken waar 't nog kan dan!
Schaatsen is toch gewoon schaatsen op een ijsbaan? .. Is toch gewoon leuk?
MRM25
Geplaatst: 08-12-09 00:02
Ja, maar het is misschien een kunstijsbaan en kunstschaatsen? Dan ben ik misschien wel weer een echte fries die daar over valt, maar kunstschaatsen vind ik vreselijk Laat staan kunstijs
Wat vind jij nou wel leuk? .. Karaoke vind je ook al stom xD
SpikkelFire
Geplaatst: 08-12-09 00:22
Ik vind genoeg leuk Alleen echt, ik kan absoluut niet meer schaatsen, heb ze volgens mij ook niet meer nee ik houd niet van schaatsen en alles wat met kou te maken heeft.
Karaoke vond ik niet stom, alleen dat kunnen we nergens doen..