Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
youngster schreef:Van mij mogen zowiezo foto's geplaatst worden!!
sorrie
(met name in mijn gezicht
).
). Hele leuke paarden gezien en ze krijgen van mij allemaal een compliment voor het brave gedrag, vooral de jonge dieren!!!
(auw, mijn arm is verbrand, je ziet ook precies waar het shirt begint
)
Tyrza schreef:[
Ik heb begrepen dat er dusdanig zoveel enthousiastme was, dat er gevraagd is om op korte termijn nog eens een clinic bij Sjuim te houden. Dus voor de (nieuwe) deelnemers: een nieuw topic komt eraan!
btw: er komt ook een clinic in de buurt van Arnhem. Datum en exacte plaats worden nader bekend gemaakt. Voor wie graag mee wil doen, stuur gerust een PB'tje
[/quote]
Feetje"]
[quote="Tyrza schreef:[
Ik heb begrepen dat er dusdanig zoveel enthousiastme was, dat er gevraagd is om op korte termijn nog eens een clinic bij Sjuim te houden. Dus voor de (nieuwe) deelnemers: een nieuw topic komt eraan!
btw: er komt ook een clinic in de buurt van Arnhem. Datum en exacte plaats worden nader bekend gemaakt. Voor wie graag mee wil doen, stuur gerust een PB'tje
[/quote]
Nu nog een in het zuiden van 't land en dan ben ik ook weer blij![]()
Feetje"]
[quote="Tyrza schreef:[
[/quote]
Nu nog een in het zuiden van 't land en dan ben ik ook weer blij![]()
vooral na het lezen van al deze reacties. maar als er eens een clinic in limburg georganiseerd zou kunnen worden dan zou ik heel graag mee rijden en dan weet ik zeker dat ik dit keer wel voor 100% mag. als dat mogelijk zou zijn.
Tyrza schreef: