Tyrza clinic bij Sjuimpje nu 14 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:41

Van mij mogen zowiezo foto's geplaatst worden!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:48

youngster schreef:
Van mij mogen zowiezo foto's geplaatst worden!!

Die van jou heb ik allemaal gedelete, omdat jij zo een onwijze gave bok hebt dat de foto's nog niet een tiende lieten zien van het paard zoals ik hem beleefd heb.......Sorrie, maar als je zo een vreselijk leuk paard heb moet je geen halve foto's neerzetten....In zo een geval beter geen foto dan een ladidafoto.......... Scheve mond sorrie

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:24

ahhhh dat vind ik flauw...nou ja ik hoop niet dat iedereen dat gedaan heeft..Haha!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:37

Tyrza en Sjuimpje, jullie waren beiden in de bak aan het rijden en lesgeven, dus kon ik jullie niet bedanken voordat we weggingen. Dus bij deze, HEEL erg bedankt! Was echt hartstikke leuk en ik heb er erg veel van op gestoken!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:09

Zo, ook ik als toeschouwer ben weer thuis en heb werkelijk van het dagje genoten. Mijn huid ook want ik ben zwaar verbrand *LOL* (met name in mijn gezicht Haha!).

Ben erg benieuwd naar de foto's, gaat daar een apart topic over geopend worden??? En hoop bokkers gezien die ik nog nooit ontmoet had en een aantal die ik al kende (lees: 2 Haha!). Hele leuke paarden gezien en ze krijgen van mij allemaal een compliment voor het brave gedrag, vooral de jonge dieren!!!

Sjuim, goed georganiseerd en natuurlijk Tyrza, goede clinic gegeven. Je Kur was ook heel erg leuk om te zien met je improvisaties en natuurlijk Sjuim haar les op jouw toppaardje!

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar alleen wil ik dan ook wel meerijden!!!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:54

Aan alle dames en heer deelnemers en uiteraard de toeschouwers:

Hartelijk dank voor jullie inzet en enthousiastme!!!

De dag is voorbij gevlogen en ook ik heb een "gezond" kleurtje hieraan overgehouden. Party!! (auw, mijn arm is verbrand, je ziet ook precies waar het shirt begint Haha!)

Tolstoi kwam zeer uitgerust weer thuis, dus Sjuim bedankt voor de luxe 5 ***** stal.

Ik heb begrepen dat er dusdanig zoveel enthousiastme was, dat er gevraagd is om op korte termijn nog eens een clinic bij Sjuim te houden. Dus voor de (nieuwe) deelnemers: een nieuw topic komt eraan! Knipoog

btw: er komt ook een clinic in de buurt van Arnhem. Datum en exacte plaats worden nader bekend gemaakt. Voor wie graag mee wil doen, stuur gerust een PB'tje Knipoog
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 14-06-03 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:59

zo, dan vraag ik hier alvast om een leen-paard voor de volgende clinic Haha! Vond het echt een hele leuke dag, heb er echt van genoten! en idd, ingrid, bedankt voor het meerijden!

jeetje, wat een geweldige paarden heb ik vandaag gezien zeg, qua gedrag; daar kan die muts van 'mij' nog wat van leren!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:01

youngster schreef:
ahhhh dat vind ik flauw...nou ja ik hoop niet dat iedereen dat gedaan heeft..Haha!

Ik heb nog leuke foto's van h'm!! Haha! Ik zal ze plaatsen!

tessa3009

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:25

hallo, ik ben ook maar even online gegaan!
ik vond het echt super leuk vandaag! erg gezellig en super geregeld.
ik ben nu de foto's op mijn computer aan het zetten! dus binnenkort op bokt!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:32

Tyrza schreef:
[
Ik heb begrepen dat er dusdanig zoveel enthousiastme was, dat er gevraagd is om op korte termijn nog eens een clinic bij Sjuim te houden. Dus voor de (nieuwe) deelnemers: een nieuw topic komt eraan! Knipoog

btw: er komt ook een clinic in de buurt van Arnhem. Datum en exacte plaats worden nader bekend gemaakt. Voor wie graag mee wil doen, stuur gerust een PB'tje Knipoog
[/quote]

Nu nog een in het zuiden van 't land en dan ben ik ook weer blij Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:57

Ik wil ook nogmaals de organisatie bedanken.Super geregeld en ik heb echt fijn gereden was in het begin wel even weer wennen na 2 maanden les maar ik heb echt dingen opgestoken waar ik weer even op verder kan .

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 23:45

Feetje"]
[quote="Tyrza schreef:
[

[/quote]

En eentje in het Noorden van het land. Ook hier zitten enthousiaste bokkers. Ik kan in ieder geval Tyrza aanraden. Heb een prima les van haar gehad.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 14:52

Feetje"]
[quote="Tyrza schreef:
[

[/quote]

inderdaad, ik vind het echt zo vreselijk jammer dat ik niet kon komen Huilen vooral na het lezen van al deze reacties. maar als er eens een clinic in limburg georganiseerd zou kunnen worden dan zou ik heel graag mee rijden en dan weet ik zeker dat ik dit keer wel voor 100% mag. als dat mogelijk zou zijn.

Mar1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:01

Tyrza schreef:

Oh, dank je, dan ben ik van de partij. Heb er nu al zin in. Ben helaas wel alleen toeschouwer want ik heb geen eigen paardje Huilen
Ik hoor het wel als er een datum bekend is (nu maar hopen dat ik dan kan!)

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 00:23

Clinic in Den-Helder lijkt me wel wat Haha!
Hmm misschien moet ik eens mijn overhaalachtige trucendoos opentrekken bij een aantal mensen hier