Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
youngster schreef:Van mij mogen zowiezo foto's geplaatst worden!!
Tyrza schreef:[
Ik heb begrepen dat er dusdanig zoveel enthousiastme was, dat er gevraagd is om op korte termijn nog eens een clinic bij Sjuim te houden. Dus voor de (nieuwe) deelnemers: een nieuw topic komt eraan!
btw: er komt ook een clinic in de buurt van Arnhem. Datum en exacte plaats worden nader bekend gemaakt. Voor wie graag mee wil doen, stuur gerust een PB'tje
[/quote]
Feetje"]
[quote="Tyrza schreef:[
Ik heb begrepen dat er dusdanig zoveel enthousiastme was, dat er gevraagd is om op korte termijn nog eens een clinic bij Sjuim te houden. Dus voor de (nieuwe) deelnemers: een nieuw topic komt eraan!
btw: er komt ook een clinic in de buurt van Arnhem. Datum en exacte plaats worden nader bekend gemaakt. Voor wie graag mee wil doen, stuur gerust een PB'tje
[/quote]
Nu nog een in het zuiden van 't land en dan ben ik ook weer blij![]()
Feetje"]
[quote="Tyrza schreef:[
[/quote]
Nu nog een in het zuiden van 't land en dan ben ik ook weer blij![]()
Tyrza schreef: