Misschien haken mijn 2 clubgenootjes af, omdat ze geen vervoer rijden. Ik haal ze er nog niet af want misschien rijden mijn ouders 2 keer
bonte_bente
Geplaatst: 27-12-09 22:20
wij moeten helaas ook afhaken, door de sneeuw van afgelopen week hebben we weinig kunnen doen als loslaten en bente is nog maar net zadelmak en heb nu al 2 weken niks kunnen doen durf er niet goed op te gaan zitten zo buiten, tja rest van de paarden ook erg fris dus hoop dat er bij beter weer een herkansing komt?! dauwtraptocht of zoiets!!!hihi
fijne tocht gewenst voor de rest!
Naam:______________ op paard/op wagen. GRAAG KOPIEREN ,AANVULLEN EN OPNIEUW PLAATSEN.
Marije (WiskyBokje) op paard Danielle (Zus WB) op paard 2 clubgenootjes WB op paard Eva (evaaa_) op paard Raissa (Rais) op paard Marije (Marije__) op paard Marjolein (Lein_) op paard Dees (stalnijmegen) op paard Mich (stalnijmegen) op paard Susan (suusel19) op paard (waarschijnlijk) Julia (Julia_Romeo) op pony (waarschijnlijk) Kris Als iemand paard of pony over heeft, dan daarop, anders op de kar! Josefien op paard DmNqUe Als de fotograaf:P Het liefst mee op iemand die met de koets gaat dan kan ik foto's maken van de hele rit( is wel zo leuk ) Capopjekop als er nog een plekje over is op de kar. Leentje1 als iemand een plek op een kar voor mij heeft. Pluklief op paard Snoompje op wagen Melanie (via Snoompje) op paard Sietske (sietsie) mee op paard (onder voorbehoud!) Maillecheval ( tessa ) op paard
Evaaa_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-09 23:22
He meiden, Raissa en ik zijn een beetje aan het twijfelen over de rit.. dit ivm het weer! De paden in ons bos zijn nog best glad en erg hard.. de weersvoorspellingen zijn niet erg lovend. We hebben de rit ook nog niet voor kunnen rijden. Ik stel voor om het weer even aan te kijken de komende dagen...als het blijft vriezen en sneeuwen kunnen we misschien de rit beter uitstellen tot over een maand. Dus misschien don of vrijdag beslissen of we gaan rijden of uitstellen? Zijn jullie het daar mee eens?
Ja, wij hadden dan al afgemeld, maar als het dan idd naar volgende maand wordt verzet, zijn we denk ik wel van de partij Ik hou het topic in de gaten!!
Neem aan dat jullie dit ook allemaal hebben gezien?
Hebben we gezien. Ben met Eva in overleg! Ik laat de uiteindelijke beslissing aan Eva over aangezien zij de rit heeft opgezet/bedacht. Denk dat ze vandaag wel wat zal laten weten.
nou het sneeuwt hier al weer dus ik zou het maar voor gezien houden, Tender is ook nog eens een ijzer kwijt, dus als de hoefsmid morgen niet kan komen, kan het zowiezo niet, we willen de ijzers er onder uit laten halen want met ijzers ga ik niet naar buiten...
Rais
Geplaatst: 01-01-10 13:10
Was helemaal vergeten dat Ten een ijzers kwijt is. Mij lijkt het ook beter om de rit uit te stellen. Eva en ik zijn de hele week al aan het discussiëren , haha.
stalnijmegen
Hier is het goed te doen (Uden) Niet dat jullie dan maar hierheenkomen maar hier is goed te rijden.
bonte_bente
Geplaatst: 01-01-10 20:34
buiten de gladheid en de kraaienpoten zijn onze knollen te fris om mee te gaan hebben tijdens sneeuw niks kunnen doen en nu is de bak bevroren
Rais
Geplaatst: 02-01-10 13:12
Vanmorgen heb ik contact gehad met Eva. We hebben besloten de rit af te lassen ivm het weer en de kraaienpoten die in het betreffende bos gevonden zijn. Hopelijk jullie zo voldoende geinformeerd te hebben.
He meiden, Jammer dat we vandaag niet hebben kunnen rijden. Maar het is maar goed dat we het uit hebben gesteld, want er ligt hier weer flink wat sneeuw! Ik stel voor om de rit in februari of maart te plannen, dan hebben we meer kans op beter weer We moeten denk ik wel optijd een datum plannen zodat iedereen die dag vrij kan houden.
Ik heb vandaag ook in het bos gereden. Was nog best te doen, zelfs nog een stukje kunnen draven. Maar ik wil straks misschien toch wel mee..lijkt me toch wel leuk een keer in een ander bos rijden!
stalnijmegen
Geplaatst: 03-01-10 19:30
Josefien schreef:
Helemaal goed, ik ben dan weer van de partij!!! (heeeee Dees, alles goed?)
goeiiiiiiiiiiiiiiiiii
stiekum hebben we vandaag wel gereden (mich dan op de hengst) was eigenlijk best te doen...