ja vind ik ook prima, want dan kan zaterdag die vriendin nog gewoon komen Hoe laat bij jou afspreken? rond een uurtje of 12, 13 uur? Het is voor mij 2 uur rijden dus niet te vroeg graag
saroanda
Geplaatst: 08-02-10 18:52
leandrotje schreef:
ja vind ik ook prima, want dan kan zaterdag die vriendin nog gewoon komen Hoe laat bij jou afspreken? rond een uurtje of 12, 13 uur? Het is voor mij 2 uur rijden dus niet te vroeg graag
Wat gaat we eigenlijk doen (is beetje te lui om terug te lezen!) Als ik kom....
Edit Toch maar bijgelezen, gezellig, gewoon lekker kletsen en eten.....
Dan ook maar tzt een lijst maken van wie wat maakt en meeneemt, dan jagen we Sor ook niet op kosten. (al drink ik meestal gewoon thee en het zakje neem ik dan zelf wel mee
saroanda
Geplaatst: 09-02-10 12:37
Theezakjes in overvoed hier hoor Maar we kunnen er ook een soort van klets-high tea van maken ofzo. Taartjes, cake-jes, koekjes, broodjes etc...
We'll see.
En dan natuurlijk als je baby-spul wat je niet gebruikt of wilt verkopen meenemen, maken we er een ruilmarkt van
Ik heb een hele tas vol met jongens kleding maat 50 - 56 iemand nog belang bij? hahaha
En inderdaad, soort van high tea's, leuk
Steph86
Geplaatst: 09-02-10 14:08
Ik ga ovb ook mee met [***]! Ik geef wel bv en ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik zo nu en dan moet voeden, ik kan heel bescheiden voeden hoor maar ben zelf nogal een preutse trien daarin
Nou Steph of je nu je borst bloot gooit of in een hoekje gaat zitten met je rug naar ons toe. Mij maakt het niet uit hoor! Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Ik heb ook nog spul dat ik wel mee kan nemen. 2x Nuby flesjes, niet gebruikt. Wat meidenkleding maat 56.