Hmmm. Is zo'n tocht naar de stippelberg niet erg ver? (Te paard) Crospaden zitten er dan echt niet in, zo'n lange afstand en dan nog crossen etc. vind ik echt te veel voor mijn paardjes. ( ivm Arco) Ik blijf liever in de Bakelse Bossen.
Laatst bijgewerkt door bumbaluutje op 21-09-09 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 21-09-09 21:24
als hafjelinger zegt dat je in de bakelsebossen echt maar 1 uurtje kan rijden. Ga ik ook niet mee.. ik vind 1 uurtje rijden niet echt de moeite om daarvoor de trailer te pakken.
hafjelinger
Geplaatst: 21-09-09 21:25
oke, dan spreken we een punt af En wat vind de rest van het topic?? Vanuit onze wei halfuurtje tja, ik vind bb erg klein
Hij heeft echt wel een goede conditie hoor rijdt volop wedstrijden met hem
hafjelinger
Geplaatst: 21-09-09 21:33
Ja hehe, wij gaan ook niet de hele weg crossen hoor!! Wij hebben een paard van 5, en met crossen rij je ze alleen maar kapot. Maar 1 keer moet makkelijk kunnen.
Anoniem
Geplaatst: 21-09-09 21:33
tsja mijne kan 40 km lopen met een gem. snelheid van 13 km/pu dus dat is een draf tempo. Dus drie uur rijden is geen probleem. maargoed we hoeven toch ook niet te crossen ? als we veel stappen kan ieder paard toch wel 3 uur uit houden als hij regelmatig gereden word?
In stap zeker, draven moet ook kunnen. Maar we gaan toch niet de hele weg stappen?
Anoniem
Geplaatst: 21-09-09 21:36
hafjelinger schreef:
In stap zeker, draven moet ook kunnen. Maar we gaan toch niet de hele weg stappen?
nee dat bedoel ik ook niet. Maar als we gewoon stukken draven en stukjes gallopeeren. Maar wel regelmatig stappen kan ieder paard het wel aan denk ik?
bumbaluutje
Geplaatst: 21-09-09 21:37
Sorry ik heb een paard van 28, wel heel fit en kan echt een sprintje trekken, maar ik ga hem niet hardstikke moe maken. Zeker niet. Vind 1 uur heenrijs stappen al ver, & dan nog een beetje intensief rijden..
Pablo gaat zeker niet 2 uur daar helemaal heen zonder Arco. Die denkt dan oliebol, ik ga weer terug. En dan steigert hij net zo lang en gaat hij net zo lang te keer tot we thuis zijn. Dus lijkt me niet zo'n goed idee.
Anoniem
Geplaatst: 21-09-09 21:39
maargoed dan pak jij toch bijv de trailer? daar heen en dan rijden de mensen die langer willen rijden toch wel een uurtje extra?
dynara
Geplaatst: 21-09-09 21:40
maar ik dacht eigenlijk dat we een gezellige bosrit gingen maken zonder echt te crossen,.. beetje gezellig kletsen ensow onder elkaar, ik ga namelijk niet crossen.
Silence
Geplaatst: 21-09-09 21:41
Ik ga niet meer mee. Topic loopt voor mijn gevoel te moeizaan waardoor de rit volgens mij ook niet echt een succes zal worden denk ik. (misschien leeftijd dat ik zo denk, sorry) Nu wordt er ook weer gesproken over crossen en dat zou niet gebeuren. Ik vind dat te onverantwoord als je van sommige de leeftijd ziet. Mocht iemand meer interesse hebben in een rustige rit, dan ben je altijd hier welkom.
bumbaluutje
Geplaatst: 21-09-09 21:42
Ik heb helaas geen trailer. Ik ben het eens met Dynara, dus dan lijkt Bakelse Bossen me geschikter.. Ruime paden waar we evt. langs elkaar kunnen en dan gewoon over de paardjes kletsen.. Geen soort crossclub/ponyclubje..
amonatjuh60
Geplaatst: 21-09-09 21:43
Ik wil dus ook niet de hele weg crossen maar 1 keertje is echt geen probleem!!