nu heb ik vervelend nieuws, vriendlief hebben gepland om de 24e een paar dagen weg te gaan... als ik niet ga zou wellicht betekenen dat steph86 ook niet kan (??)...
verzetten lijkt mij geen optie eigenlijk, aangezien alles nu rond is
Yolien
Geplaatst: 23-09-09 11:32
jannie86 schreef:
anders hadden we het ook kunnen verzetten, maar ik kijk er wel heel erg naar uit gezien de afgelopen tijd, en alle gebeurtenissen.
oo, sorry, je bedoelt je weekendje met je lief! Ik dacht dat je de meeting bedoelde.... Nee, eigenlijk is verzetten van de meeting ook niet handig op dit moment.
Cyn, geen idee tot hoe laat het duurt, we zijn om 12.00 uur in Rhenen. Dus tot een uurtje of 6 daar, wat eten en richting huis?!?! Ik weet het eigenlijk niet. Toch zin om mee te gaan? Je woont op mijn route!
Steph86
Geplaatst: 23-09-09 12:00
Jammer Jannie! Maar een weekendje weg met je lief is toch ook super! Ik hoop dat ik alsnog met iemand mee kan reizen ! Ik wil echt heeeeeeeel graag mee!
ja inderdaad Cyn, lijkt me leuk als je toch meegaat
Ik had nog even een vraagje he. op marktplaats staan kaartjes aangeboden voor €25,- voor 5 kaartjes, nu heb ik er zelf maar 2 nodig, maar misschien voor 3 andere bokkers? dat scheelt een hele hoop!
Dus mensen, zal ik deze kaartjes aanschaffen dat 3 andere bokkers gewoon €5,- betalen voor een kaartje?