tegen 10 uur moet wel lukken denk ik magda en ik hebben vast niet zo heel lang werk welk station? gewoon knobbeldorfsplein?
euh magda, hoe laat ben je nou in drachten dan? aangezien op zondag andere tijden gelden dan zou je al om 9 uur in drachten zijn?? aangezien de bus maar 1 keer in het uur rijdt?
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-09 12:40
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 15-07-22 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Lynniiie
Geplaatst: 12-09-09 20:02
@Lisette: dan kan ik dus mooi met jullie mee naar het station, moeten we dan even afspreken enz.
lisje90
Geplaatst: 13-09-09 12:13
Lynniiie schreef:
@Lisette: dan kan ik dus mooi met jullie mee naar het station, moeten we dan even afspreken enz.
Moeten maar even kijken, zal je mijn nieuwe 06 binnenkort anders wel even geven als ik je op msn zie
dan zou ik de broodjes moeten halen en jij dan het beleg magda? want wil eigenlijk niet beide hoeven te betalen. wordt dan een beetje te veel van het goede, moet nog maar even zien
ik heb het gelezen, bedankt voor de tip dan kan ik inderdaad wel voor de broodjes en het beleg zorgen. dan neem ik gewoon het bonnetje mee. wat kwam er ook alweer op? jong belegen kaas boterhamworst en nog andere suggesties?
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-09 14:48
.
tamara16
Geplaatst: 14-09-09 16:45
ik ben zelf een grote kaaseter, anders moet iedereen even aangeven wat ze het liefste op brood hebben en hoeveel bolletjes moesten er komen?
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-09 17:56
.
3 zakken, dan heb ik 30 bolletjes, als ik die allemaal moet smeren en belegen, dan mag ik mooi op tijd me bed uit hahah, vriendlief maar ff aankijken of hij helpen wil
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-09 19:36
.
zoals magda zegt en ik net al op het andere topic zei... heb ik het ook super druk... ook is mijn gezondheid op dit moment niet zo best en ga ik (als het allemaal past...) morgen naar de dokter... want ik vermoed een bronchitis! sorry sorry sorry
he wat jammer zeg, maar je gezondheid is natuurlijk wel belangrijker. je moet maar even kijken magda,soms zijn andere dingen gewoon belangrijker
Anoniem
Geplaatst: 20-09-09 10:26
Hallo meiden. Vorig jaar heb ik mee gedaan aan een prijsvraag in het paardentijdschrift ROS. Nu zijn wij verhuist naar de trisken en heeft mijn man laatst post opgehaald bij het oude adres. Daar bleek dus een enveloppe bij met vakantiecheque van 250 euro die ik dus gewonnen had. Ik helemaal blij tot dat ik zag dat hij nog maar geldig was tot 30 september 2009. Nu komt deze cheque ook als een geschenk uit de hemel want we hebben een behoorlijke zware week achter de rug door familie omstandigheden. Wij zijn er samen dus wel aan toe om even echt samen weg te gaan (vorige keer waren we met een groepje) en we krijgen daar nu dus de kans voor.
Het jammere is wel dat we dus het weekend van de meeting weg gaan. Ik vind het echt ontzettend jammer dat het huifkar tochtje daardoor niet door kan gaan. Omdat ik het iedereen echt gun en omdat ik weet dat er een aantal zijn die deze dag speciaal vrij hebben gevraagd bij hun baas wil ik deze dag wel door laten gaan. We zijn met zijn allen al zolang bezig met de gehele planning van deze meeting dat ik het erg zonde vind om te zeggen sorrie meiden het gaat niet door.
Ik heb daarom een voorstel: Mijn vader die normaal gesproken altijd met [paard] ment voor de huifkar zal haar voor deze dag dan voor de huifkar zetten en jullie je dagje uit verzorgen. Ik heb het hem al gevraagd of hij dat wil doen en als jullie akkoord gaan dan is hij jullie privé koetsier. De dag kan dan gewoon door gaan en ik kan met mijn man een weekend bijkomen van alle problems . Natuurlijk vind ik het dan wel erg jammer dat ik jullie nu niet zie maar ik kan jullie garanderen dat ik er de volgende keer wel bij ben om jullie allemaal te ontmoeten. Verder kan ik jullie verzekeren dat mijn vader zeker zo aangenaam gezeldschap is want het is echt een super paps.
Ik hoop dat jullie vrede hebben met deze oplossing want ik zou het echte mega jammer vinden als we het moeten verzetten omdat het dan weer een poos gaat duren voordat iedereen kan. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van het voorstel?
Anoniem
Geplaatst: 20-09-09 10:42
Zondag 27 september 1. [naam] ([paard]) > Mijn vader zou de rit kunnen verzorgen! 2. Joke (_PassoaJus) > Gaat nog steeds mee 3. Lisette (lisje90) > Gaat nog steeds mee 4. magda(magda_90) > Twijvelt of ze het gaat redden 5. Lynn (Lynniiie) > Gaat mee 6. Michelle (Paintless) > Gaat nog steeds mee 7. Allejandro > Gaat nog steeds mee 8. Deborah (Deborahh) > Gaat nog steeds mee 9. Tamara (Tamara16) > Gaat nog steeds mee 10.Rianne (sheilarianne) > Twijvelt omdat ze ziek is 11.Mayflower (Marjolein)> Gaat ook mee 12.MissHaffer (Colinda?) > Gaat ook mee 13.Petra (brendalavita)> Gaat wss niet mee ivm verhuizing 14. Mememe (?? Twijvelt ook omdat ze niemand kent)
Dat betekend dat er van de 14 mensen drie mensen niet zeker weten of ze mee gaan en blijven er zo wie zo nog tien mensen over. Ik persoonlijk vind dat de meeting dan ook gewoon door moet gaan.
ik vindt het een goeie oplossing, geniet jij maar lekker van je weekendje weg, dat heb je wel verdient. ben even benieuwd hoe de rest hier over denkt
Allejandro
Geplaatst: 20-09-09 11:01
Komt helemaal goed, we hadden het er op msn al over. Het wordt gewoon zeker een super gezellige dag, ondanks dat er een paar afhaken. Helaas is dat toch vaak zo, dat hoort er nou eenmaal bij. Maar met 10 personen wordt het toch ook hardstikke gezellig !!
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-09 18:53
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 15-07-22 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt