hihi nou ik heb 4 jaar in Zoetermeer gewoond en nog nooit iemand op z'n Goois Zoetermeers horen praten hoor Zijn bijna alleen maar ex-hagenezen (dus meer in de trant van Zoetâchmir )
anshrop
Geplaatst: 17-08-09 17:44
hahahahahah oke, misschien hebben wij dan net naast de enige gooische zoedermeerders gestaan
Hihihi, zoeken we een plan om de nattigheid eventueel te vermijden, wat stelllen ze voor, we duiken de natte sneeuw in wahaahahahahahahahaaha!!!
Ik vind het best hoor, weet alleen nog niet of ik op board of ski s ga vanwegen lichtelijk verrotte knie, maar voor kanen ben ik wel in en gluhwein ook.
Sambo
Geplaatst: 18-08-09 14:48
Sluit me aan bij dit idee. Ga alleen echnie snowborden Wil geen 2e keer 6 weken op krukken lopen
Nagyl
Geplaatst: 18-08-09 15:15
Sambo schreef:
Sluit me aan bij dit idee. Ga alleen echnie snowborden Wil geen 2e keer 6 weken op krukken lopen
ik ook niet snowboarden, heb geen zin om weer schouder uit de kom te krijgen...skiën doe ik wel... swoesch
anshrop
Geplaatst: 18-08-09 16:39
Ze hebben daar ook zo'n baan waar je met zo'n band mag glijen, da's echt leuk en niet eng, ik durf ook niet te skiien!!!!!
echt joh ? Ik heb dat echt nog nooit gezien daar, vanaf wanneer is dat dan al?
Je kan er ook lekker eten hoor Wij woonde er vroeger dus naast en gingen er bijna iedere week heen, naar het restaurant. En dan ondertussen iedereen uitlachen
We kunnen natuurlijk ook naar zo'n wellness zwembad en ons daar lekker laten verwennen!!!!!!! (dan is het lekker warm en kunnen we uren bubbelen en beppen. ) Afijn, ik gooi maar wat ideetjes rond hier, hoop nog steeds dat t walibi droog weer wordt.
als ik mee ga, vind ik skieen best maar aangezien er al heel veel zeggen dat ze dan niet gaan skieen maar gaan kleppen kunnen we net zo goed met zijn alle gaan kleppen.
Daar heeft Do wel gelijk in......zwembad vind ik nie zo goed idee, ik ben na mijn laatste zwembadbezoekje drie dagen hondsberoerd geweest door een allergische reactie op het chloor in het water...
Clinic kijken is op zich ook wel leuk, al doe ik liever zelf iets actiefs.....enne, waar ligt Woudenberg? Koetsentocht vind ik niet veel aan....
Breghje
Geplaatst: 04-09-09 18:57
Clinic kijken is stilzitten en kou lijje als het pokke weer is? (jaaa ben koukleum, ik weeeheeeeet) en ik ben niet echt een westernfan in onverwarmde binnenhallen enzo. Andere is ook buiten en koetsjes kijken vind ik een half uurtje leuk, daarna is er de leut voor mij wel af eigenlijk....
Het gaat gewoon mooi weer worden en we gaan gewoon naar Walibi!
Breghje
Geplaatst: 04-09-09 18:58
Kroeg vind ik ook op zich wel een goei idee, of een soort van high tea idee dinges, tapas vreten, eeehmm.... als t maar warm is als het slecht weer is!