De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:09

Was eigenlijk een beetje sarcastisch bedoeld. Ik hoop wel dat jij op een plekje woont dat Tom-Tommie kan vinden?

poes

Re: De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 00:11

Mijn tomtom verdwaalt nogal wel eens, onlangs stuurde hij me enkel nog via waterwegen (en er stond nergens ingesteld dat ik een boot ben), hij valt geregeld schijndood (waardoor ik dus standaard een speldje heb zitten in de passagierszetel om hem te resetten, altijd leuk voor onvoorzichtige passagiers die al zitten nog voor ik 'pas op voor de speld' heb kunnen zeggen) etc.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:19

Tot nog toe heb ik zoiets niet meegemaakt. Hij heeft alleen moeite met het vinden van parkeerplaatsen. :P Toen we naar de Equitana gingen, gaf hij ergens op een dubbelbaansweg aan; 'bestemming bereikt'. Toen we naar de RAI gingen hetzelfde verhaal. Gelukkig kon ik, beide keren, de hallen zien liggen en kon ik de parkeerplaats op eigen houtje vinden.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:27

insun schreef:
Was eigenlijk een beetje sarcastisch bedoeld. Ik hoop wel dat jij op een plekje woont dat Tom-Tommie kan vinden?

Nee :') Tomtom denkt dat ik in een andere straat woon, géén idee waarom. Vorig jaar zou iemand die mij al eens thuis had gebracht mij komen ophalen, ik wachten... tot ze belde: heb jij een loopbrug in je straat? Uhh, nee, en als ik die toch heb hebben ze die vanmiddag gebouwd :+ Als May ook meegaat meeten we het handigst op het station insun, en anders krijg je een vals adres, zodat tomtom je tot op 20 meter van mijn brievenbus brengt :P

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:37

Okee! Dat is dan een hele geruststelling. Maar ik wil wél je tel.nr. hebben voordat ik vertrek uit ons schone Limburgse land. :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:25

@ poes, hoe laat wil jij vanuit belgenland vertrekken?
Wat je ook kan doen, poesss, is een dag eerder naar mij komen , en de hele dag meedraaien met de dames, en logeer je een nachtje bij mij (van zaterdag de 11e op zondag de 12e)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 12:44

Ik werk op zaterdagen, is echt niet evident om dan nog te vertrekken, en ik laat de poezels niet graag zomaar achter... ik denke r even over na?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:51

Is goed, het aanbod ligt er, En poezels redden zich ook met voer (heb ervaring mee) maar ik snap het, laat kruimpie zelf ook niet graag alleen achter.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 08:51

meldt zich, ondertussen al strakke planning zie ik, toppie!

Miss is best in 2 uur aan de praat te krijgen hoor maar of ze 2 uur aan de praat blijft is de volgende vraag.... ;)
Wie willen er nou een rondje koiboi spelen en wie gaan er naar kijken?
We hebben nl nog een koiboi paard op stal die eventueel ook ingezet kan worden voor een rondje snorren, alleen die is nog jong en niet zo ervaren en wendbaar als Miss.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 11:42

Ik kijk de kunst wel van je af, als je hier binnen kort nog een keertje komt rijden met miss

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:06

Ik wil wel koiboien! Kan het niet, maar das juist leuk toch? Dat was volgens mij de moraal van het verhaal, de ander stiekem uitlachen en vervolgens daarna zelf eraf duikelen of door de bak tuimelen? Hm, ik weet begod niet waar ik heen moet, maar ik gok naar Cissy? Miss? ?aaah en waar de auto laten staan? Ik snap er geen drol van, lekker he op pag. 5 binnen komen wandelen en geen idee hebben wie waarwoont en waar de paarden staan en dan ineens 2 programma's hebben en niet weten wie wie is AAAAAAH!!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:11

alles nalezen rox :D

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 13:25

cissy schreef:
Wie willen er nou een rondje koiboi spelen en wie gaan er naar kijken?

* Steekt enthousiast vinger omhoog* Ik wil graag koiboi spelen, maar ik zal miss geen 2 uur lang lastig vallen, hoor. ;)
De tweeling in mij is alweer nieuwe plannen aan het maken. Ik las je post in het 'kattenmesthooptopic' en bedacht me opeens dat een cursus 'trailerladen voor probleempaarden' ook wel heel leuk is.
Dat is nu mijn probleem; te veel dingen willen doen in te weinig tijd. :P

ROX, om een uur of 10 komen we bij mekaar bij Cissy/Miss in Hei en Boeicoop. Van daaruit gaan we met z'n allen naar vos in Soest waar we Poes treffen.
Als May en Ffortuna meegaan op meet, vertrekken we bij Cissy met 6 personen. 1 persoon te veel om in mijn auto te passen. Dus zul jij zelf moeten rijden tot Soest.
Als May en/of Ffortuna niet meegaan, kun je gewoon in mijn auto meerijden naar Soest en kun je je auto bij Cissy laten staan.
Bij vos treffen we Poes (en eventueel Snackie) en zijn we dus met 7 of 8 én twee auto's. Jij kunt dan je auto laten staan bij vos (of ergens op een strategisch punt tussen vos en Lelystad) . Als je liever zelf rijdt naar Lelystad kan dat natuurlijk ook, maar het is niet noodzakelijk om te rijden.
Als we dan terugkomen uit Lelystad kun je (afhankelijk van waar je auto staat) met Poes mee, die over Utrecht (route richting Cissy) naar huis rijdt of met mij (route Amersfoort/vos). Wij zetten je dan af bij je auto. Snappie??
(btw: adressen en tel.nr worden natuurlijk bijtijds per PB uitgewisseld, zodat je weet waar je precies heen moet.)

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:18

duidelijk!! Dank je insun! En in lelystad? Daar gingen we eten toch? :D :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:50

Ik ga niet mee naar de meeting mensen :D Ik heb andere plannen daarna.

Enne, wat krijg je als je een koiboy op een paard van 180 zet?
en mega koiboy paard _O- die er helemaal niets van snapt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:39

Ik wil alleen op Miss als insun er een puinhoop van maakt. Om te laten zien dat het nóg erger kan :P

Bij vos auto's laten staan is niet zo handig, zeker niet als jullie 's avonds nog terugmoeten. Ik zou namelijk graag in de stad gedropt worden en niet bij de wei, waar mijn fiets dan niet staat. En jullie gaan die auto's daar niet wegkrijgen zonder mij + sleutel.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:42

gewoon op een carpool plaats ofzo?

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:21

ROX, in Lelystad woont Pluis en haar kudde paarden. Die gaan we meeten (met een beetje geluk kunnen we dan óf sexende paarden óf paard bang voor plastic zak kijken :P ).
Als zowel Pluis en Hj zich aan hun woord houden, eten we bij pluisjes stal brownies en taart en drinken we daarbij koffie/thee.
Als iemand liever iets gezonds eet of dat te lang wachten vind, kunnen we onderweg naar Lelystad vast nog wel iets vinden waar ze broodjes verkopen.

Hj, daar was ik al bang voor. Vandaar het strategische punt. ;) Als er ergens zo'n carpoolpunt tussen vos en Lelystad ligt zou dat wel handig zijn. En anders bij een tankstation?

Snackie, weet je zéker dat je de meet wil missen? Wij zijn hééééél gezellig hoor! :j Althans, dat hoop ik toch. :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:26

Ik heb echt geen idee insun. Ik weet dat er in Barneveld en in Leusden van die carpooldingesen zijn maar ik ben geen automobilist dus ik houd me daar eigenlijk niet zo mee bezig.

Twijfel jij of ik mijn woord wel nakom? >;) Maar even serieus, zijn er mensen die allergisch zijn voor lactose of gluten? Ivm de taart?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 20:26

Nee hoor, ik niet :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:27

Mooi, dan krijg jij taart poes :)

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:41

Ook hier geen allergie.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:58

insun schreef:
ROX, in Lelystad woont Pluis en haar kudde paarden. Die gaan we meeten (met een beetje geluk kunnen we dan óf sexende paarden óf paard bang voor plastic zak kijken :P ).
Als zowel Pluis en Hj zich aan hun woord houden, eten we bij pluisjes stal brownies en taart en drinken we daarbij koffie/thee.
Als iemand liever iets gezonds eet of dat te lang wachten vind, kunnen we onderweg naar Lelystad vast nog wel iets vinden waar ze broodjes verkopen.

Hj, daar was ik al bang voor. Vandaar het strategische punt. ;) Als er ergens zo'n carpoolpunt tussen vos en Lelystad ligt zou dat wel handig zijn. En anders bij een tankstation?

Snackie, weet je zéker dat je de meet wil missen? Wij zijn hééééél gezellig hoor! :j Althans, dat hoop ik toch. :D

:n , ik wil graag even naar mijn mams toe, dus vandaar :D

Maar uutereerd wil ik verslagen zien :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:53

insun schreef:

Of dat ze weer iets anders lolligs hebben bedacht... ;)
Als jullie rond 4 uur komen en we daar (mits het weer het toelaat, er is vrij weinig onderdak) wat snoepen en/of drinken (en ja, ik hou me aan mijn woord, ik maak brownies :P ) en dat een uurtje volhouden zal ik waarschijnlijk ook voeren, dát is pas een spektakel... :D
Btw wat heeft men liever: espresso of cappucino, en zijn er nog speciale wensen omtrent thee (met melk, speciale smaakjes, looizuurvrij oid) of andere dranken?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:57

Voor mij graag thee pluis, ik hoef er niks in behalve misschien een schijfje citroen :P Oh, en ik wil niet binnen 10 meter van iemand zitten die honingthee of Moroccan Mint drinkt. En dat is geen grapje :+