Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
insun schreef:Was eigenlijk een beetje sarcastisch bedoeld. Ik hoop wel dat jij op een plekje woont dat Tom-Tommie kan vinden?
cissy schreef:Wie willen er nou een rondje koiboi spelen en wie gaan er naar kijken?
insun schreef:ROX, in Lelystad woont Pluis en haar kudde paarden. Die gaan we meeten (met een beetje geluk kunnen we dan óf sexende paarden óf paard bang voor plastic zak kijken).
Als zowel Pluis en Hj zich aan hun woord houden, eten we bij pluisjes stal brownies en taart en drinken we daarbij koffie/thee.
Als iemand liever iets gezonds eet of dat te lang wachten vind, kunnen we onderweg naar Lelystad vast nog wel iets vinden waar ze broodjes verkopen.
Hj, daar was ik al bang voor. Vandaar het strategische punt.Als er ergens zo'n carpoolpunt tussen vos en Lelystad ligt zou dat wel handig zijn. En anders bij een tankstation?
Snackie, weet je zéker dat je de meet wil missen? Wij zijn hééééél gezellig hoor!Althans, dat hoop ik toch.
![]()
insun schreef:ROX, in Lelystad woont Pluis en haar kudde paarden. Die gaan we meeten (met een beetje geluk kunnen we dan óf sexende paarden óf paard bang voor plastic zak kijken).
Als zowel Pluis en Hj zich aan hun woord houden, eten we bij pluisjes stal brownies en taart en drinken we daarbij koffie/thee.