Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toen we naar de Equitana gingen, gaf hij ergens op een dubbelbaansweg aan; 'bestemming bereikt'. Toen we naar de RAI gingen hetzelfde verhaal. Gelukkig kon ik, beide keren, de hallen zien liggen en kon ik de parkeerplaats op eigen houtje vinden. insun schreef:Was eigenlijk een beetje sarcastisch bedoeld. Ik hoop wel dat jij op een plekje woont dat Tom-Tommie kan vinden?
Tomtom denkt dat ik in een andere straat woon, géén idee waarom. Vorig jaar zou iemand die mij al eens thuis had gebracht mij komen ophalen, ik wachten... tot ze belde: heb jij een loopbrug in je straat? Uhh, nee, en als ik die toch heb hebben ze die vanmiddag gebouwd
Als May ook meegaat meeten we het handigst op het station insun, en anders krijg je een vals adres, zodat tomtom je tot op 20 meter van mijn brievenbus brengt

cissy schreef:Wie willen er nou een rondje koiboi spelen en wie gaan er naar kijken?
Ik heb andere plannen daarna.
die er helemaal niets van snapt
).
Als er ergens zo'n carpoolpunt tussen vos en Lelystad ligt zou dat wel handig zijn. En anders bij een tankstation?
Althans, dat hoop ik toch.
Maar even serieus, zijn er mensen die allergisch zijn voor lactose of gluten? Ivm de taart?
insun schreef:ROX, in Lelystad woont Pluis en haar kudde paarden. Die gaan we meeten (met een beetje geluk kunnen we dan óf sexende paarden óf paard bang voor plastic zak kijken).
Als zowel Pluis en Hj zich aan hun woord houden, eten we bij pluisjes stal brownies en taart en drinken we daarbij koffie/thee.
Als iemand liever iets gezonds eet of dat te lang wachten vind, kunnen we onderweg naar Lelystad vast nog wel iets vinden waar ze broodjes verkopen.
Hj, daar was ik al bang voor. Vandaar het strategische punt.Als er ergens zo'n carpoolpunt tussen vos en Lelystad ligt zou dat wel handig zijn. En anders bij een tankstation?
Snackie, weet je zéker dat je de meet wil missen? Wij zijn hééééél gezellig hoor!Althans, dat hoop ik toch.
![]()
, ik wil graag even naar mijn mams toe, dus vandaar 
insun schreef:ROX, in Lelystad woont Pluis en haar kudde paarden. Die gaan we meeten (met een beetje geluk kunnen we dan óf sexende paarden óf paard bang voor plastic zak kijken).
Als zowel Pluis en Hj zich aan hun woord houden, eten we bij pluisjes stal brownies en taart en drinken we daarbij koffie/thee.
) en dat een uurtje volhouden zal ik waarschijnlijk ook voeren, dát is pas een spektakel...