dames ik moet helaas verstek laten gaan ivb met financieen. Zit nu ook al vanaf vrijdag zonder stroom (zit nu dus ff bij ouders) Hoop morgen weer aangesloten te worden maar er gaat ff een slot op de knip
Hoe laat worden we nu verwacht (als we lunch meedoen) en spreken we af op het station of ergens anders? Mij lijkt station wel het handigst. We gaan jullie de lunch samen natuurlijk niet zelf laten betalen, hoeveel bijdrage moeten we mee nemen? Lats but not least: kan een van de dames die de cursus geven mij even haar 06-nummer PBen, als we (lees Tessa en ik) dan vertraging hebben met de trein of wat dan ook dan kunnen we jullie in elk geval bereiken.
Ik stel nu 3 euro per persoon voor.. moet zeker genoeg zijn.. Maar dat zie ik nog wel aan bonnetje..
Ik stel voor dat de meiden die met trein komen (er zijn geen jongens bij geloof ik ) met elkaar op Rotterdam Centraal afspreken.. En daarna met metro naar Tussenwater komen.
(dus NIET metro naar Slinge nemen maar naar Spijkenisse.. ong 20 min met metro)
Dan pik ik jullie allemaal op.. Als jullie denken dat het niet lukt wil ik jullie wel oppikken op rdam cs..
brigitta ik sms je de nr.. en overige ook even weten of jullie mijn nr willen hebben.
Prima Samen met de metro gaan moet haast wel lukken Is er op Rotterdam CS nog een handige (voor iedereen te vinden) plaats om af te spreken? Ik ben nog nooit op dat station geweest namelijk. En hoe laat verwacht je ons? Kunnen we ook een tijd afspreken
RelarDevi
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-09 20:28
Half 1 vind ik wel een mooie tijd.. (dus zo rond van 12 uur op rdam cs..)
en een plek om af te spreken is niet echt handig bij Rdam.. maar bijv bij duPain afspreken.. (lopen richting spoor 1.. )
Ik moet me helaas afmelden, sorry meiden! De hond is nu niet het enigste 'probleem' meer, maar zuslief krijgt onverwachts ook nog haar oude kat weer terug (uit een oude relatie, langgg verhaal) Maar aangezien ik niet weet hoe die kat gaat reageren wil ik de eerste dagen gewoon veel thuis zijn.
Tevens heb ik vandaag de sleutel gekregen van mijn huuske dus het gaat allemaal even teveel worden!!
Jammer Nymphadora.. Maar ook weer leuk van je huisje
Ik heb er echt super veel zin in, dus tot zondag iedereen!
Anoniem
Geplaatst: 12-06-09 17:59
Lieve allemaal,
hoeveel zin ik er ook in heb, ik moet afzeggen voor zondag. Ik ben ziek en veel te moe. Helaas is het voor mij dan niet genoeg om twee dagen uit te rusten, want ik ben geloof ik echt te ver gegaan deze keer. Op het moment voel ik het dan niet, maar nu komt de vermoeidheid van de laatste paar weken er uit. Ik baal er vreselijk van, want ik heb er ontettend veel zin in, maar het is niet anders. Als ik nu nog wel doorga dan lig ik volgende week écht met koorts en griep in bed (nu al tegen koorts aan en hoofdpijn/buikpijn) en met de tentamens voor de boeg durf ik dat niet aan. M'n studie gaat dan toch voor, hoe moeilijk ik de keuze in dit geval ook vind.
Ik kreeg net ook 'n pbtje van brigitta. Eigenlijk zou ik met haar meereizen, maar dat gaat nu dus niet Dus ik moet even zien hoe ik dat dan ga regelen, aangezien ik (en mijn ouders ook niet) mezelf niet vertrouw om alleen te gaan overstappen.. Ik hoop dat het gewoon lukt, maar dat laat ik nog wel weten
Oké, ik kom nu met de auto, dus dan moet ik wel het adres hebben.. En ik weet dat het ergens in het topic staat, maar ik lees er nu al zo'n 3 keer over heen gok ik
O, enne, ik heb wel weer gezien dat je wilde weten voor de lunch of we vegetarisch waren.. JA