Weekend is denk voor de meeste het makkelijkste. Ik zit wel met vervoer, qua auto zelf of ik die mee kan nemen.. Maar als Nelleke gaat mag ik vast wel mee?
Ja sowieso weekend, maar zaterdag of zondag? Mocht er iemand met de trein komen kan ik je natuurlijk oppikken op Helmond of Deurne (zelfde route, helmond is een station eerder)
Weet iemand wanneer de planning online komt anders? Dan kunnen we pas echt gaan kijken welke dag we gaan denk ik, zodat iedereen wat kan zien wat ie leuk vind natuurlijk
Dat duurt vast nog wel even denk ik.. Maar is het elke dag anders ofzo?
Britt
Geplaatst: 14-05-09 13:54
Er is 90% hetzelfde, maar op zondag sluiten ze bijvoorbeeld af met een shetlander- of ijslanderrace om 17.00 u. die is dus niet op andere dagen. Of een bepaalde clinic is alleen op vrijdag en zaterdag oid. Dat hangt er een beetje vanaf allemaal.
Denk zo wie zo dat het weekend het makkelijkst is voor iedereen. Maak voor mij nog niks uit.
Hopen dat het tegen die tijd wel wat uitmaakt
Zou leuk zijn heb er nu 5 juni nog een gesprek bij. Ook weer richting zorg. Het val toch op dat de meeste terug reacties uit de zorg is en niet administratief.
Ja, maar dat is ook niet raar he, de zorg is een overheidsinstelling en die gaan niet zomaar failliet en die kunnen dus wel nog steeds mensen aannemen Daarom gaat het ook nog steeds best aardig bij het bedrijf waar mijn vriend werkt, die werken voor de (semi-)overheid haha
Britt
Geplaatst: 02-06-09 19:42
Ik kreeg net een mailtje van horse event dat er tot 30 juni 10% vroegboekkorting geld op de kaartjes. Staat het nog steeds op de planning?