Ik kan alleen 25 juni niet, dan is Arjan jarig. Verder heb ik niet alles bijgelezen want het was superveel
Is er al wat meer concreet? Ik heb ook echt een geldgebrek, woon trouwens in Steenwijk vlak bij Mireille Ik las wel een idee van bij iemand barbecuen en dan in tentjes slapen, das wel ubervet! Maar.. wat dan óók zou kunnen, zo'n boerencamping ergens centraal gewoon voor 2 dagen! Als we een beetje goed uitzoeken moet dat echt wel te doen zijn qua kosten! Wij hebben een 3 persoons tent en ook een gasstelletje voor op zo'n gasfles.. ik noem maar wat hoor Barbecue moet ook wel te regelen zijn!
Dat is inderdaad ook een optie Wij hebben ook wel een grote tent waar je met heel veel in kunt slapen als je de hele tent gebruikt heb ook nog een klein tentje
ik ben er niet van 10 t/m 14 augustus.. en ik ben 13 juli jarig.. Komen jullie gewoon allemaal op mijn verjaardag
Oja, tuurlijk. Tickets zijn toch niet zo duur als je op tijd bent.
Esther91
Geplaatst: 07-03-09 16:32
ja we kunnen idd ook een boerderijcamping zoeken. Is meestal ook niet zo duur.
Oke, wanneer ik niet kan.. hou je vast: komt ie ea!
1 juni t/m (26 of) 28 juni: stage DvB 10 juli t/m 12 en 16, 17 juli: werken op de manege, eigenaresse is op vakantie, dus moet ik alle lessen overnemen. 24 juli t/m 2 augustus: vakantie Blanes 9 augustus t/m 14 augustus: ponykamp begeleiden vanaf 16 augustus heb ik introductie week studentenvereniging, introductie week school en daarna gewoon lessen..
Hmm. Datum prikken gaat nog heel lastig worden zo te zien.
Droomster
Geplaatst: 07-03-09 20:03
Is gewoon lastig
Ik heb 3 juni nog Frans! Met sowieso Maris, en voor de rest weet ik de Frans-mensjes niet uit hoofd
Ik kan niet: t/m 3 juni - examens 5 juni t/m ong. 16 juni - examenreis En dan tijdens herkansingen niet (ik gok dat ik die wel nodig heb ) En vanaf 5 juli t/m 31 augustus (en misschien zelfs september ook niet), dus na die tijd hebben jullie niets meer aan mij
Gaat dus heel lastig worden aangezien de meesten op examenreis gaan tot ong. 15e.. 18e is de uitslag al.. Daarna herkansingen.. & daarna pas vrij ergens -weet precieze datum niet, iemand?-
Droomster
Geplaatst: 08-03-09 08:45
Whoehoeee. -plaatst ook hier-
MAAAAAAAAAAR, ik kwam even. Want jullie raden het nooit. Vanaf 10 maart = verkoop kruidvat treinkaartjes!! 12.49 per kaartje, alleen geldig op zaterdag of zondag.. Alleen weet ik niet of we dan een gezamelijke zaterdag/zondag kunnen vinden in die periode dat wij allemaal kunnen ong.? Er zijn twee verschillende, 1'tje voor periode 14 maart t/m 10 mei (maar das vòòr de examens en dat wilden we liever niet of wel?) & 1'tje voor periode 16 mei t/m 12 juli.
-gaat kijken welke zaterdag/zondagen dat zijn.
Voor periode 14 maart t/m 10 mei: 14-15 maart 21-22 maart 28-29 maart 4-5 april 11-12 april 18-19 april 25-26 april 2-3 mei 9-10 mei
Ik denk alleen dat de onderstreepte voor deze periode sowieso afvallen, vanwege nog les/examentraining & toetsweek in die periode?
Voor de periode 16 mei t/m 12 juli: 16-17 mei 23-24 mei 30-31 mei 6-7 juni 13-14 juni 20-21 juni 27-28 juni 4-5 juli 11-12 juli
Ik denk dat hier de onderstreepte wegvallen vanwege examens & de schuingedrukte zijn er een hele hoop op examenreis.
Dus wat ik zo zie, dat er over is qua data met kruidvat-treinkaartje (corrigeer mij als je denkt; neejoh, die datum kan ook! )
25-26 april 2-3 mei 9-10 mei
20-21 juni 27-28 juni 4-5 juli 11-12 juli
Ook moeten we beslissen, willen ze zo'n overnachting? Of toch maar 1 dagje? Aangezien je anders wel twee kaartjes nodig hebt voor heen & terug. Maar we moeten dan ook ong. beslissen waar we willen meeten, want anderen hebben dat het treinkaartje van kruidvat dan niet eens nodig, omdat het voor hun dichtbij is misschien..
Dus kom maar op met die ideeën. Of zijn er mensen die al zeggen; ik kan sowieso niet in het weekend (werk/paard etc)?