Maakt mij niet uit hoe laat. Mag ook eerder evt. maar niet te vroeg, moet nog wel even de paarden doen en uitslapen natuurlijk. Va 3 uur zou ik prima vinden maar 4 uur is ook goed natuurlijk.
Ik zag het pb'tje maar ik kan niet zondag... Mijn mams en paps zijn 2 en 3 mei jarig, dus dat gaat 'm nie worden nie... Wel heel erg bedankt voor de uitnodiging en heel veel plezier zondag!
Melody21
Geplaatst: 01-05-09 10:34
hey wanneer en waar is het nou?? bij jou miep? Heb twee weken ofzo geen internet gehad, en vandaag niet zoveel tijd om alles na te lezen snorry!! Misschien kan ik vanavond even bijlezen. Mag ik voor de zekerheid een pb met adres van degene waar het is ? thanks
Hey meiden, ik kan toch niet . Ik ben echt helemaal een andere afspraak vergeten. Jammer, ik had er al erg zin in!
Wen, ik heb ook nog een boek van jou, had ik al klaar liggen om mee te nemen. Ik moet in De Lutte mijn kast binnenkort nog ophalen, dan neem ik hem wel mee.
Ik sandwiches en bladerdeegdingen (hartig), Karin frikadellen , Marlies euh, weet ik zo even niet meer en Linda zou muffins maken, maar die gaan dus niet meer door. Wendy weet ik ook zo even niet meer wat die zou maken