Als dat eventueel zou kunnen zou dat nog een optie zijn! Dan zit ik alleen met de kosten in Amsterdam, dat zou wel te doen moeten zijn denk ik. Vind je dat echt niet erg Angelique?
Klinkt heel leuk allemaal.. maar ga denk ik niet mee.. ben even niet zo rijk op 't moment.. En ga morgenavond ook uit eten (vriendin trakteren die pablo heel de week verzorgd hebt toen ik op vakantie was) en dinsdag ga ik uit eten met een vriendin... en heb nu 2 weken vrij (ja 1 week verplicht..) omdat die pgb gezinnen op vakantie zijn en ik een week.. dus krijg maar een half salaris volgende maand.. helaas...
Ik moet er toch nog echt even over nadenken, ondanks het ontzettend lieve aanbod van Angelique.
Madeira_
Geplaatst: 20-02-09 19:03
Ik wil heel graag mee! Maar hopelijk begrijpen jullie wel dat mijn operatie voor gaat.. Heb gewoon zo last van die stomme galstenen Ik weet dan ook niet hoe ik mij voel.. Als ik 1 week van te voren word geopereerd is hele dag fietsen en reizen en eten niet zo'n super idee, weet niet, de ene reageert anders op pijn dan de andere. Ik hoor 1 week van te voren wanneer ik geopereerd word. Mag ik het dan doorgeven?
Blinnii
Geplaatst: 20-02-09 19:10
Natuurlijk gaat je operatie voor Paulien, ben jij gek! Kijk jij nu maar wanneer je operatie is en gaat het niet en is het te dicht op de meeting, dan blijf je lekker thuis wijffie.
Wat mij betreft.. reken maar niet op mij. Ik heb net even uitgerekend wat ik overhoud aan salaris deze maand en dat is echt maar heel weinig. Ik kan het geld dus helaas echt niet missen.
we zouden nu een wandeling gaan doen. We kunnen een optie overwegen om het te verzetten.
Sizzy
Geplaatst: 20-02-09 23:10
22 maart is net geclaimed hier door m'n zussen. Die willen dan voor m'n ouders wat leuks doen ivm hun trouwdag en tegelijkertijd het pensioen van m'n vader vieren. Heb vorige keer ook al afgezegd omdat ik niet kon. Kan het niet weer maken om als enige te zeggen dat ik niet kan, moet dus helaas afzeggen
Echt onwijs balen, maar dit gaat echt even voor. Verdorie!! Maar goed, ik ben dus voor verplaatsen