Hallo, dit zou mogelijk zijn ook qua tijd. De maximale groepsgrote is tussen 25 en 27 personen. Normaal kost deze rit 42.50 en hebben wij er geen korting voor. Wanneer u met een hele grote groep wilt komen kan ik even met de eigenaar gaan praten, maar dit kan pas als ik het definitieve aantal weet. Wanneer ik een optie voor u moet plaatsen, dan hoor ik het graag. Mvg Peter den Braanker
----- Original Message ----- From: Hanneke To: info@manegegrol.nl Sent: Monday, March 30, 2009 3:19 PM Subject: Strandrit
Hallo,
Wij zijn een groep mensen van de site bokt.nl en willen graag op 14 juni een 3 uurs strandrit hebben bij manege grol. Gewoon een stevige rit.
Met hoeveel mensen zou dit kunnen, wat is de prijs is er korting? En zou het dan smiddags van 2 tot 5 kunnen?
hanneke, ik weet ook niet of ik meega ivm vervoer die ik niet heb
PrimaDonna_
Geplaatst: 31-03-09 18:17
Hooi meiden!
Ik denk dat ik toch een paard van daar wil. Aangezien mijn vzpaard echt een snelleJelle is en ik wil liever geen problemen krijgen als ik bijv de leiding voorbij knal. En de eigenaar moet helemaal naar zeeland rijden, en wat moet hij daar dan doen Maar is het echt zo duur? Moet ik nog even overleggen met mijn ouders hoor.
Ja man! Denk dat ik toch even ga overleggen met de eigenaar van me vzpaard want dan hoef ik niets te betalen lijkt mij. Kan ik gewoon bij jullie aansluiten; HEEY JULLIE OOK HIER, WAT TOEVALLIG