Dana als er zo'n kaartje is dat je zo gratis kan reizen dan kom ik wel langs Rotterdam hoor maar k weet niet of Iris alleen mag reizen anders ging ik via Nijmegen want Nijmegen is iets dichterbij als Rotterdam
Huh vind je moeder het prettiger als je met niemand van ons in de trein zit ?
Maar kom er net achter dat het vlak voor mijn tentamen is, het weekend voor m'n tentamen. Maar als ik dat er niet bij vermeld (tegen m'n ouders) komt het wel goed .
wáár zien we elkaar? gaan we elkaar van de perrons ophalen? of spreken we af onder het grote blauwe bord op het station? of spreken we ergens anders af?
O trouwens Michelle Milou en Tessa ik ga misshcien niet met jullie mee want Iris mag misschien niet als ze niet met iemand reist, dus dan ga ik Weert - Roermond - Nijmegen - Utrecht
Mag ik dan als het bijna is van 1 van jullie (met beltegoed) het nummer? Zie mezelf er wel weer voor aan of óm verkeerd te lopen óf het bord niet te kunnen vinden ofzo Ben namelijk nog nooit in Utrecht geweest!
Nou omheen lopen lukt niet, het enige wat kan gebeuren is dat j de verkeerde richting uitloopt en dan loop je het station gewoon uit zeg maar dat kan wel gebeuren