daandriaan schreef:ik geloof dat we in dit topic ook al meerdere keren hebben gezegd dat het zo centraal mogelijk moet zijn? En Cuijk ligt toch iets verder dan centraal?
wou ook niet zeggen dat het in cuijk hoefde te zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daandriaan schreef:ik geloof dat we in dit topic ook al meerdere keren hebben gezegd dat het zo centraal mogelijk moet zijn? En Cuijk ligt toch iets verder dan centraal?
Hypofocus schreef:Goed, dus we gaan het in 2 groepen doen.
1 groep voor de beginnende en licht gevorderden en
1 groep voor de wat verder gevorderden.
Bij de beginners zal ik indien nodig ook nog uitleg gaan geven over camera instellingen (dus als je zelf nog op de automaat werkt of met de sport of portret programma's, etc.), en daarnaast vooral richten op het maken van goede portretten, en als het lekker gaat ook wat actie foto's.
Bij de gevorderden gaan we wat verder in op details zoals het gebruik van verschillende soorten licht (en reflectie schermen), binnen fotograferen, verschillende kleuren paarden, actie foto's, etc.
En natuurlijk de punten die hier verder nog aan bod komen.
Als we alles besproken hebben, zal ik even een lijstje maken met concreet wat we gaan doen, en waar ,etc.
Dan zal ik een lijstje maken voor iedereen die zich wil inschrijven. En dan wil ik graag van iedereen bij dat lijstje ook even een aantal "vragen" krijgen, waar je nog mee zit, of dingen die je wil leren.
Dan heb ik alles op een rijtje, en kan ik ermee aan de slag voor mijn voorbereidingen.
Als ik het goed begrijp willen we graag iets in centraal Nederland (Utrecht?) doen...?
Citaat:Groep 1 (beginnende / licht gevorderde):
- Danique/ Daandriaan
- Carlijn/Carlijn__
- Natalie1993/Natalie (NOG NIET ZEKER!)
Groep 2 (verder gevorderde):
[i] SSDesign
Appelflapje
Rooslovertje
Smeetjoew
zoetje_
Kimble (Agnes)
Wildwings (Nikki)