NIET besloten! Holterbergrit met opbrengsten naar Brooke!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Re: NIET besloten! Holterbergrit met opbrengsten naar Brooke!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:16

ik hoop dat ik mee kan, mijn vader kan me waarschijnlijk niet brengen met de trailer, maar dan ga ik er misschien heen stappen...het is nog wel een stukje..maja kan niet anders en ik wil wel graag mee..

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:21

zou jammer zijn als je niet meekunt inderdaad... :(:)

Mag ik trouwens nog even een scherpe opmerking plaatsen :+
De dames van de organisatie rijden allemaal mee met de rit. Wie heb je dan geregeld voor de broodjes , koffie en thee etc. ? (Of hebben jullie hele lieve ouders? ) Want leek mij vrij onwaarschijnlijk dat er 1 snel vooruit rijdt om de broodjes klaar te zetten?

Wanneer moeten we betalen , voor de rit of heb je het liever erna? Of eventueel overmaken (heeft mijn voorkeur)

En hebben jullie nog een adres van de dagcamping?

Zo dat was het :+

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 16:29

Tot nu toe:

Eline
Elien
Marije (phylos)
Marjolein (LadyF)
Martine
Esmee
Marloes
Suzanne (susy Q)

Elaine ?
Carlijn ?

Eline let goed op ;)
De broodjes hebben we gewoon van te voren gesmeerd en de koffie zit in een thermoskan.
Mijn moeder helpt inderdaad met het een en ander.

Even over dat adres. Morgenavond weet ik er meer over. :j We gaan morgen even naar de berg, want Marloes wist een beter plekje dan de dagcamping, om vanaf te vertrekken. Je zit daar dichter bij de hei en de kuil en dat is voor 2 uur meer geschikt. Ik ga het dus even bekijken en dan staat het morgenavond online!

Wat betreft de 5 euro. Alles is prima. :j Het is belangrijk dat we het krijgen, maar we vertrouwen er in dat gewoon iedereen betaalt. Als je het graag over wil maken stuur mij een pb'tje, dan verrekenen Esmee en ik het onderling. De kosten van koffie,broodjes etc gaan eraf en de rest gaat naar Brooke!

Ik hoop dat het zulk weer blijft!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:42

ik weet ook nog een plek waar je goed zou kunnen starten
Ik heb het al eerder genoemd, de club de hertruiters hier in hellendoorn. Je zit dan dichtbij de uitkijk, ook hier is een zandkuil, maar houd er rekening mee dat het op een mooie zondagochtend vaak op hei bos en zandkuilen erg druk is met wandelaars.
Maar even over de startplaats. We hebben een grote parkeerplaats met voldoende ruimte Ook kan ik regelen dat we na het rijden in de manege of zelfs in de kantine kunnen. Ook zit je daar aan de rand van het bos en heb je meteen mooie zandpaden en een kuil in de buurt (nou moet ik zeggen dat ik daar met dit paard nog nooit van af ben geweest :P) dus lijkt me best spannend, maar goed....in iedergeval dat zou nog een optie kunnen zijn ook misschien, en dan kan ik ook zeker weten mee...anders mag/kan ik waarschijnlijk niet |(

Oh ja als we de hertruiters nemen als start en eindpunt dan kan mijn moeder ook komen helpen met de broodjes en met het drinken en wij hebben dus de sleutels van de manege waar we dan ook nog in zouden kunnen..

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:52

Phylos schreef:
Ik heb het al eerder genoemd, de club de hertruiters hier in hellendoorn. Je zit dan dichtbij de uitkijk, ook hier is een zandkuil, maar houd er rekening mee dat het op een mooie zondagochtend vaak op hei bos en zandkuilen erg druk is met wandelaars.
Maar even over de startplaats. We hebben een grote parkeerplaats met voldoende ruimte Ook kan ik regelen dat we na het rijden in de manege of zelfs in de kantine kunnen. Ook zit je daar aan de rand van het bos en heb je meteen mooie zandpaden en een kuil in de buurt (nou moet ik zeggen dat ik daar met dit paard nog nooit van af ben geweest :P) dus lijkt me best spannend, maar goed....in iedergeval dat zou nog een optie kunnen zijn ook misschien, en dan kan ik ook zeker weten mee...anders mag/kan ik waarschijnlijk niet |(

Oh ja als we de hertruiters nemen als start en eindpunt dan kan mijn moeder ook komen helpen met de broodjes en met het drinken en wij hebben dus de sleutels van de manege waar we dan ook nog in zouden kunnen..

de rit was toch 1 februari?

Dan kan je denk ik niet bij de maneger staan, want ik heb er zondag namelijk wedstrijd, staat het vol met vrachtwagens

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:33

Phylos schreef:
oke is goed ;)
en ik heb mijn moeder nog gevraagd en er is ruimte zat daar bij de dagcamping...je mag er na 9 uur ook komen met de auto dus dat komt goed dan

Ja je kunt er ook wel parkeren maar MAG het ook? Ik neem aan dat ze niet ineens op zoveel trailers zitten te wachten zonder dat ze het weten? Het hoort immers bij de dagcamping.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:13

LadyF schreef:
Phylos schreef:
oke is goed ;)
en ik heb mijn moeder nog gevraagd en er is ruimte zat daar bij de dagcamping...je mag er na 9 uur ook komen met de auto dus dat komt goed dan

Ja je kunt er ook wel parkeren maar MAG het ook? Ik neem aan dat ze niet ineens op zoveel trailers zitten te wachten zonder dat ze het weten? Het hoort immers bij de dagcamping.

nee inderdaad dat klopt....het mag geloof ik wel, maar kweet niet of ze het heel erg op prijs stellen....maar je moet het niet zien als een camping met caravans enzo geloof ik hoor

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:13

shelltje schreef:
Phylos schreef:

de rit was toch 1 februari?

Dan kan je denk ik niet bij de maneger staan, want ik heb er zondag namelijk wedstrijd, staat het vol met vrachtwagens

ow oliebol...nee dan houdt het op...gatsie alles loopt in de soep de laatste tijd,....

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 22:38

Misschien niet! Ik ga morgen bij die andere eventuele startplaats kijken, en misschien is dat wel te doen voor je! Om heen te rijden!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:07

oke ;) ik ben benieuwd!!! hoop het ;)!!!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:12

Ik zal ook eens weer reageren in dit topic :P
Martine is net bij mij op stal geweest, zijn naar een camping gereden, met grote parkeerplaats, of we daar evt zouden mogen parkeren. En dat mocht! Het adres is Holterweg 116. Op deze site vind je een routebeschrijving:
http://www.ardoer.com/nl/camping/noetse ... chrijving/

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:18

Poeh das nog wel een eind weg..

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 17:27

Dat valt op zich wel mee hoor! Het is goed bereikbaar via provinciale wegen en je zit perfect daar. Dichtbij het mooiste. Sowieso is de holten-kant bijna alleen maar bos. :j

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:45

ja klopt martine het is erg mooi daar...en het is niet veel verder dan de vorige plek hoor ezumii

Ik zou er opzich wel stappend kunnen komen..wel wat lastig en om, maar mijn moeder gaat erover nadenken...ik hoop dat het kan....want het is al een stuk daar heen om te stappen en dan 2 uur buitenrit en dan ook nog weer terug...

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:17

Ik vind het heel spijtig maar kan hoogst waarschijnlijk niet meer mee. Ik ben gisteren met ski-en onderuit gegaan en heb daarbij een scheurtje in mijn dijbeenspier opgelopen. dit doet (nu) nog veel pijn en ik weet niet of het zondag beter is. Dus ik zeg bij deze af. Mocht het zondag dragelijk zijn dan zien jullie mij alsnog verschijnen op tijd! zo niet dan wens ik jullie super veel plezier en droog weer toe!!!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:57

jammer joh! Maar sterkte met je been!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 16:48

weersverwachting voor het weekend is vorst: veel vorst
Ik meld me dus af, ga op een harde ongelijke grond niet de pootjes van mijn paarden riskeren.
volgende keer beter

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:24

Wegens omstandigheden kan ik helaas niet meer mee..

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 21:09

Jeetje Suzy Q, beterschap in ieder geval!

De overigen :+

Elien
Marjolein
Martine
Marloes

Marije (phylos) ?

Esmee en ik denken dat het een beter idee is om de rit waarvoor dit topic bedoelt was, te verplaatsen... Naar de voorjaarsvakantie. Die is vanaf zaterdag 14 februari tot zondag 22 februari.
Hopen dat het dan niet vriest/sneeuwt/ijzelt/hagelt/onweert... :+

Als 1 van de overigen echt op deze datum had gerekend en écht graag wil nog, moet je het even zeggen!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:35

nee laten we het dan maar een andere keer doen...1e weekend en 2e weekend van de vakantie zou ik wel kunnen tussendoor niet want dan zijn we op vakantie

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 22:42

misschien een goed idee. met deze harde ondergrond kun je niet fijn rijden en de pony die ik mee wou nemen heeft vorige week hoge koorts gehad (40.6). hij is nog herstellende. ik heb eventueel wel andere pony's, maar neem hem het liefst mee.

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:40

Verplaatsten vind ik ook goed!
Alleen ik hem natuurlijk geen vakantie dan...

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 15:47

Dus de rit is niet verreden als ik het goed begrijp??
wanneer gaan we dan wel?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:26

in geloof tijdens de voorjaarsvakantie...maar een nieuwe vaste datum is er nog niet...ik zou bijvoorbeeld de 1e en laatste zondag van de vakantie wel kunnen, maar niet in die week zelf want dan zijn we op vakantie naar winterberg... (voor het eerst skien!)

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 20:54

Wat denken jullie van zondag 22 februari?
Niet aankomende, maar volgende week zondag.