Je komt die hellingen alleen tegen als we besluiten een stukje door het duin te gaan , maar als het strand goed is dan is het net zo ok om gewoon op het strand te blijven.
Uhm.... Dat doet Rijkie nooit..... Is er geen minder steile opgang?
Hahaha nee dat hoeft niet ! Gaan we niet via de Wassenaarse Slag ---> rest. Gouden Bol ? Of is dat heel erg om voor jou Appel ?
manzano
Geplaatst: 16-01-09 11:21
Ik had met Klien een strandopgang die gewoon grotendeels weggeslagen was. Die kon je dus niet omhoog het strand af nemen (was gewoon bijna recht). Dat vond ik wel ff eng naar beneden
Bloem, we gaan wel richting Wassenaar richting Gouden Bol
Alleen of we dan een stukje duin meepakken wil ik even van de omstandigheden laten afhangen Aangezien we op de terugweg voor de wind hebben is het dan een beetje jammer als we juist dan in de duinen zijn . Misschien op de heenweg stukje duin
Misschien dat even lekker uitwaaien op het strand met wat hondjes je goed doet (en dan lekker aan de warme chocomel in een strandtent halverwege de boulevard terwijl wij rijden, kunnen we op de terugweg op het strand wat op en neer rijden/galopperen voor wat foto's )
Meiden ik denk niet dat ik kom, heb gistermiddag ook nog eens een migraine aanval gehad... Als de bakken bevroren zijn kom ik wel maar dan sms ik Apple!