Maya, volgens mij had jij gezegd dat je zaterdagavond kan voeren toch?
Zondagochtend wil ik wel wat vroeger aanwezig zijn om te kunnen voeren/buitenzetten/wandelen voor de spiertjes (al voer ik Des geen krachtvoer zo kort voor de rit)..
Dais vroeg het me idd net ook al per pb. Ik ben zelf gewend om 's ochtends en 's avonds brok/hooi te voeren en nog een keer overdag ruwvoer.
's Avonds gaat rond een uur of 20-21 worden. (hooi en brok bij Aman, en dus wrsch ook Andros, precieze orders krijg ik nog wel ) Daisy voert zelf dan de zaterdag om 12 en 17 u Andros. Zondagochtend zal ik ook wel rond uur of 8-9 voeren (brok en hooi). Iig Aman, en wie nog meer wilt zegt het maar.
Zaterdag denk ik dat ik na de rit Aman een bult hooi ga geven omdat we wrsch rond haar normale eettijd gaan rijden.
Paarden mogen op de weide, dus zou het wel lekker vinden dat Des zondagochtend even op de wei kan. Kan ie even lopen en eventuele spierpijn eruit lopen én eventuele zottigheid
Maya, als jij zaterdagavond Des brok wilt voeren en hooi. Dat leg ik wel klaar zaterdagmiddag en zal het wel uitleggen.
Voor zondagochtend mag hij dan een bak wortelen ofzo.. Zet ik ook klaar
Rijd jij heen en weer, Maya?
Hoe doe je het zondag voor de rit, moet ik jou ophalen om bijvoorbeeld half 10? Zodat je na de rit gewoon met Amanda naar huis kan rijden?
Anoniem
Geplaatst: 11-12-08 23:04
Heb je dat nu net nog eens gevraagd en mocht het nog steeds? Omdat het de afgelopen week 70 mm geregend heeft Ik heb eigenlijk er rekening mee gehouden dat ze niet op de wei kunnen.
Ik rij in principe heen en weer ja
Stace? Wat zijn uw wensen?
Voor zondag : goed als ik dat zaterdag aangeef? Wil er nog beetje over nadenken hoe / wat precies. Iig thanks voor aanbod