Ik start hem weer vanaf de dertigste Lien, proberen deze zomer de winstpunten te halen voor M10, en dan door naar Prix st Georges volgend jaar. Hij begint het erg leuk te doen!
Lieuwkje_90
Geplaatst: 19-06-13 11:11
horseyfries schreef:
Ik start hem weer vanaf de dertigste Lien, proberen deze zomer de winstpunten te halen voor M10, en dan door naar Prix st Georges volgend jaar. Hij begint het erg leuk te doen!
Aah, leuk Jenny. Is een fijn paard hé! Ben er fan van Dan kom ik je van de zomer nog wel tegen..
Hallo ladies voor mij komt november nog te vroeg. Weet niet of ik dan alweer te paard ben. Ze zeggen 6weken niet rijden na de bevalling. Maar dat zien we nog wel.
roosje78
Geplaatst: 26-06-13 08:25
Dus nog twee maandjes geduld hebben... Pfff, moeilijk hoor, wachten.
Helaas, 1 November ben ik nog in Engeland en 11 November is voor mij dus te kort dag. Paard wordt niet door iemand anders gereden dus zijn conditie zal weer opgebouwd moeten worden. Jullie heel veel plezier en ik doe een volgende keer mee
Het ligt er een beetje aan wat de kosten zullen zijn, mocht het ook voor de kleine beurs betaalbaar zijn wil ik graag meerijden op 11 november! Ook een hele fijne dag, want maandag is mijn vrije dag...
ambre
Geplaatst: 26-08-13 22:00
vur schreef:
Dus wie kan er op: 1 november: Roosje78, beemst36, Sharon_quiz, webster 11 november: beemst36 (voorkeur voor 1-11), Sharon_quiz, webster, vur ,Ambre
Ik het liefste op de 11de,maar anders kan 1/11 ook wel. Hangt nog wel beetje af vd kosten...