Mooi hoor vooral de 1e! Je had hier ook wel aan mogen komen! Modellen genoeg!
Femke_Tweety
Geplaatst: 15-07-12 16:22
Gaaf!
Ik heb vandaag even lekker gereden, en al het tuig maar op Tweedles gegooid, en wat foto's gemaakt. Even kijken hoe het eruit ziet bij elkaar. Ik had het tenslotte al in de auto/trailer liggen, gepoetst en wel...
Nu nog een keer in een echt mooie omgeving, met mooi weer en goede camera's, dan wordt t nog wel een keer wat...
Ja echt!... wil deze shoot graag doen met deze paarden
Madieke
Geplaatst: 15-07-12 16:37
Mooie pictures Ivonka! Tweedles ziet er toppie uit met zijn mooie portugese tuig!! Dat is een ander dekje dan in Soest...
Had er zeker zin in, mijn Iberische hart ging al sneller tikken. Nu moet tie weer even wachten...
Cchanny
Geplaatst: 15-07-12 16:43
Tweet ziet er spetterend uit zo met zijn setje! Gaaf!
Ivonka ik,vind je black.fofo.s mooihdel stoer!
Femke_Tweety
Geplaatst: 15-07-12 16:45
Yup. Dekje heb ik gekregen van mijn vriend, omdat ik 30 kilo kwijt ben in een jaar tijd...
Ben er best trots op...
Tweedles is momenteel wel wat te zwaar, hopelijk is hij weer helemaal op conditie op de nieuwe datum. (Hij is al weer heel wat kwijt, t was echt erg van het voorjaar...)
Madieke
Geplaatst: 15-07-12 16:49
Nou dat is zeker iets waar je trots op mag zijn zeg, vind dat echt heel knap! Gaaf dekje heb je gekregen!! Tweedles geniet zeker van het sappige grasland...?
Yep, echte vette Betuwse klei met ditum vers Betuws gras...
Sinds een week of wat staat hij op rantsoen. Steeds een beetje wei erbij ipv volledige wei. Alle paarden op stal waren veel te vet. Nadat ik mijn zorgen duidelijk had gemaakt bij de staleigenaar (Hoefbevangenheid en dat soort ellende) wordt er gelukkig wel rekening mee gehouden!
Jammer dat het weer uiteindelijk toch redelijk was, al waren er hier soms wel flinke wolken en we hebben paar keer een buitje gehad. Was toch zonde geweest van de moeite