Fotomeeting - Paarden / Honden - Holterberg op 29 april

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:34

sanne_shelly schreef:
Waar ik vaak over struikel is het feit dat ik bij veel meetings de helft van de fotografen over me heen krijg als ik voorstel om ieder model 1 van MIJN foto's op groot formaat cadeau te doen. Want dat zou de concurrentie beinvloeden als meerdere fotografen dat zouden doen.... maar het zijn toch MIJN foto's? Dan mag ik toch zelf weten wat ik ermee doe? Ik geloof dat ik die discussie overigens niet in dit topic gevoerd heb :') maar er zijn meetings waarbij ik me later weer heb afgemeld omdat er zo ontzettend moeilijk over gedaan werd wat ik met mijn eigen foto's deed.... dustjah. (fijn dat ik daar even mijn hart over kon luchten, hihi). Ik bezoek ook soms meetings als model (in dit geval niet, maar wel via bokt). Als er dan een fotograaf is die supermooie foto's heeft gemaakt ben ik bereid om daar heus wel voor te betalen, maar ik vind het ook wel een heel leuk gebaar als ik er eentje mag uitkiezen. Zitten er meer leuke bij koop je die er voor een leuk prijsje bij, dat vind ik dan wel redelijk.

Dat vind idd wel heel raar. Kijk als hun geld voor hun foto's willen hebben oke dat is hun keuze maar jij mag er toch 1 wegggeven als jij dat wil. Het zijn idd jou foto's en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel een heel leuk gebaar van je vind.

sneeuwuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 21:37

Oke, beetje laat, onze excuses daarvoor, maar we hebben nog een belofte in te lossen ;)

De winnende foto:

Afbeelding

van fotografe Revanches *\o/*
Dit is zo echt ronduit onze Angus, die foto pikten we beiden eigenlijk gelijk al uit.

Dus.....voor ons voorgenomen huwelijk willen wij heel graag Jennifer als fotografe!! Mits zij dit wil natuurlijk 8-)
Helaas hebben we door persoonlijke omstandigheden alles wel even op een laag pitje moeten zetten, maar we hopen toch zo snel mogelijk alles te realiseren en de mooiste dag van ons leven tot nu toe te gaan beleven.

JesdaJinn

Re: Fotomeeting - Paarden / Honden - Holterberg op 29 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 21:38

Joehoe! Gefeliciteerd, Jennifer!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:56

Is echt een gave foto dat! Jennifer gefeliciteerd!!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 18:11

Whaaaaaaa dankje!!! *TROTS* Natuurlijk wil ik jullie fotografe zijn!

Bedankt Kirsten, Dick en natuurlijk knappe Angus!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 18:57

Gefeliciteerd! :)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:21

Prachtige foto!! Goede keus ;) gefeliciteerd jennifer :D

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:45

Wij willen natuurlijk wel weten wanneer de bruiloft is ^^

Even totaal iets anders:
Waarschijnlijk zijn er genoeg mensen die het verhaal van Jesda hebben gelezen/gehoord/whatever.
Ook wil ik graag even zeggen dat het aardig de goeie kant op gaat. As zaterdag ga ik Aqua Therapie (AT) met haar doen en hopelijk slaat die aan.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 15:00

Ik las het dat het beter gaat met Jesda. HOop voor je dat ze er weer snel helemaal boven op is!