Oh Jildou! Wat erg haha Wanneer ga je nou eens Haar naam was Sarah lezen???
Ik moet er echt niet meer aan denken, die vieze jeukbroeken. Maar als je in die tijd ook een fluwelenrib had, was je helemaal hip. En nu...
Sentido
Geplaatst: 15-02-11 12:52
Ja haha en vooral een zwarte fluwelenrib, die wou ik altijd
Maar goed, ik zal leren. Heb straks PE sessie van WFT Schade particulier, bleh echt fantastisch. Heb je een tentamen gehaald mag je je hele leven die elk jaar over doen..
Ik wou de bordeaux fluweelrib Nou succes! Ik ga maar weer even aan het werk.
Jolienn
Geplaatst: 15-02-11 13:09
Ik had een bordeaux flueel rib, een oude van mn moeder. Hihi. Ik heb een aantal rijbroeken die ik heel fijn vind. (eurostar finale, zijn echt gewoon t meest geweldigst, die heb ik wel de hele dag aan, heb die vorige echt gedracht tot die klittebandjes bij mn knieen zaten, en ik m écht niet meer dicht kreeg, en die zo versleten was dat de gaten er in vielen!) Heb nu eurostar klara meen ik, die is ook wel fijn, alleen er zijn 2 stoffen in omloop. De 1e die ik had was goeie stof, die 2e is een stuk minder (snel pillen) Die 1e is overigens ook helemaal versleten (je zit mn ondergoed er doorheen )
heb nog een cavallo blue label, die rijdt wel fijn, maar die trek ik aan voor ik er op stap, en gelijk uit als ik er af kom, want die heeft dikke naden voor over je scheenbeen lopen, en daar krijg je van die pijnlijke drukkingen van in je been! Maar t liefst zou ik allemaal finales hebben
Alvast bedankt voor de do's en dont's het wordt wel een heel ander soort broek dan jullie gewend zijn hihi Nogmaals alle tips zijn dus welkom en als je iets leuks ziet waarvan je denkt goh dat zou ik ook wel willen ik hoor t graag!!
Do: 2(!) steekzakken, fijn klitteband bij sommige rijbroeken zit dat heel raar, even op letten dus. sierzakken op de kont vind ik ook altijd wel mooi, en een mooi stikseltje ofzo. Ik vind zelf hoge broeken vaak fijner zitten dan lagere/heup modellen, maar dat is persoonlijk. (eigenlijk alles wel maargoed) Don't 1 ritszakje, ribstof kniestukken in contrasterende kleur (dat vind ik lelijk )
apart mag best, alleen niet zo dat je je een of andere clown voelt!
Grrr.. stomme PE sessie. Normaal gesproken krijg je echt vijf of tien hele makkelijke vragen, maar deze keer niet hoor. Echt de wetsartikelen vlogen me om de oren.. En ik had natuurlijk niet goed geleerd, dus waarschijnlijk heb ik het voor elkaar gekregen om als een van de weinigen herkansing te moeten doen.
En nu ga ik lekker de mensen in het huis van Secret Story bespieden, leedvermaak!
tijgerr91
Geplaatst: 15-02-11 17:50
We gaan naar de BigBen in leeuwarden om even te babbelen en beetje kennis te maken en dan gaan we opstap maar we weten nog niet waarheen Ga je meee?? Oh bale Jildou dat t je niet goed had geleerd Ik heb net een heel bestand gemaakt met naam,foto en leeftijd van iedereen van secret story en van sommige weet ik al wat hun geheim is dus die heb ik er onder gezet en de rest van de geheimen er ook onder haha ik ben heeeeel nieuwschierig!!