Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:10

Tja Sabine, even offtopic, maar het er zitten altijd twee kanten aan een verhaal, niet alleen jouw kant...

We hebben ons best gedaan, helaas zijn we mensen kwijt geraakt door tijdgebrek of een persoonlijke situatie (heeft niks te maken met de organisatie zelf) waardoor we met nog minder mensen zijn komen te zitten. Mensen die zich nog wel voor 200% in willen zetten voor deze rit. Dat plus de korte tijd die we nog hebben, hebben tot deze beslissing geleidt. Je kan roepen wat je wilt, maar jij weet niet wat er zich nu achter de schermen heeft afgespeeld... Ik vind het persoonlijk jammer dat je ons en op deze manier ook de rit in kwaad daglicht probeert te zetten. Je mag zeggen wat je wilt, maar doe dat dan tegen ons, via pb. Betrek de rest er niet bij :) zij weten namelijk niet wat er verder heeft af gespeelt.

Daarbij is deze beslissing niet over 1 nacht ijs gemaakt. Wij weten ook wel dat we mensen helaas moeten teleurstellen dat het niet meer op 15 mei kon. Maar om voor 1 locatie te gaan, hoog in het noorden op deze datum? Dan stellen we óók een groot deel van de mensen teleur, er kunnen ook veel minder mensen komen PLUS dat je dus een stuk minder geld op kunt halen voor Pink Ribbon. Heb jij dit liever? Dat er maar weinig mensen mee kunnen doen? Want de locatie voor noord is niet te bereiken van zuid en midden, enkel voor de noordelingen. Enig idee hoeveel mensen we dan teleur moeten stellen dat ze niet mee kunnen doen?

Wij verzetten dan liever de gehele rit, zodat we weer voor 3 locaties kunnen gaan (2 konden er tevens niet doorgaan ivm andere evenementen op 15 mei, de gemeentes zijn ook niet altijd even snel met reageren en er is geen tijd meer om een nieuwe locaties opnieuw te regelen) en zodat dus IEDEREEN mee kan doen

Hoe je het ook went of keert, er is geen optie waarbij we niemand teleurstellen.

De organisatie is nu beter dan ooit, dit heb jij niet meer meegekregen, we hebben nu een sterk clubje wat zich voor 200% inzet. En we gaan dan ook alles op alles zetten om dit voor zoveel mogelijk mensen een topdag te maken en om zoveel mogelijk geld op te halen voor Pink Ribbon, want daar gaat het uiteindelijk om!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:37

Callandra, ik probeer niks in een kwaad daglicht te zetten maar jullie maken het verhaaltje mooier dan het in werkelijkheid is!

En ja ik weet uit betrouwbare bron dat de organisatie nu een nat lapje is dus kom op zeg.

Zet de waarheid hier neer en zorg ervoor dat alles goed komt maar ga niet ontwetend lopen doen en de schijnheilige uithangen want daar klopt niks van.

En als er mensen opstappen vanwege tijdgebrek oid dan getuigt dat toch al van een slechte instelling ipv voor de volle 200% inzet of heb ik niet goed opgelet op school?

Daarbij stel je eerst iedereen op de hoogte die ook maar iets met de rit te maken heeft voor dat je het op het internet knalt.

Dit voelt gewoon als een enorme steek in de rug en dat kun je gewoon niet ontkennen!

Calanddra

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:42

Ik ga je even pb'en. Ik vind het absoluut niet netjes dat je dit hier op het forum gooit. Ik zeg namelijk wél de waarheid en door jouw berichten krijgen de bokkers een verkeerd beeld. Erg jammer. Ik ga dit verder ook niet hier meer bespreken. Ten eerste is het offtopic en ten tweede hoeft niet iedereen te weten wat er allemaal in details gaande is achter de schermen. Nu krijgen ze maar 1 kant van het verhaal te lezen, wat jammer is.

Door jouw berichten HIER zet je ons en de rit helaas wel in het kwaad daglicht. Als je ergens mee zit, doe dit dan via pb. Ga geen persoonlijke vete aan via het forum :n

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:44

Calanddra schreef:
Ik ga je even pb'en. Ik vind het absoluut niet netjes dat je dit hier op het forum gooit. Ik zeg namelijk wél de waarheid en door jouw berichten krijgen de bokkers een verkeerd beeld. Erg jammer. Ik ga dit verder ook niet hier meer bespreken. Ten eerste is het offtopic en ten tweede hoeft niet iedereen te weten wat er allemaal in details gaande is achter de schermen. Nu krijgen ze maar 1 kant van het verhaal te lezen, wat jammer is.

Door jouw berichten HIER zet je ons en de rit helaas wel in het kwaad daglicht. Als je ergens mee zit, doe dit dan via pb. Ga geen persoonlijke vete aan via het forum :n

Als je jou kant van het verhaal hier neerzet weet iedereen die ook.

En nogmaals: nee ik zet niks in een kwaad daglicht, probeer er alleen voor te zorgen dat er niet nog meer mensen een kopstoot krijgen....
want uiteraard wil ik ook dat dit een succes word maar in alle redelijkheid: dat gaat niet gebeuren op deze manier.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:55

Maar door mijn kant van het verhaal te zetten moet ik redenen gaan vertellen waarom mensen zijn gestopt, waarom het niet goed is gelopen achter de schermen, en zo verder. En dit vind ik niet mijn taak om te vertellen, sommige dingen zijn persoonlijk en hoeft niet iedereen te weten.

Als we voor oktober gaan zal het zeker een succes worden, dat kan ik je verzekeren :)

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:59

Succes

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:59

sabien ik snap je helemaal en ik lees al vanaf het begin ergens mee en heb ook wel het idee dat het een zooitje ongeregeld is.
iedereen weet hoe bokt is
had dan eerst overal toestemming voor gevraagd en geregeld en gepland
mensen en paardjes genoeg hier die echt wel willen komen
het was een complete heksenketel en niemand die wist hoe of wat.
nu zijn er veel mensen teleurgesteld..

hoop dat jullie nu wel genoeg de tijd hebben alles te regelen voor oktober

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:01

Ik vind het niet kunnen dat deze discussie/ruzie hier word gevoerd.
Dus daarom heb ik even geTeMd.

Ik hoop dat ik 15 Oktober ook gewoon van de partij kan zijn!! :D

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:17

Waarom zou je dit willen temmen?
Het is juist goed dat iedereen de waarheid weet en dat er dus wél een succes van de rit gemaakt kan worden.

Iedereen die nu zal meewerken aan de rit zal op extra-scherp staan en dat blijkt duidelijk nodig te zijn anders komt er weer zo'n puinhoop als dat het nu is.

Niks te temmen dus.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:18

Is het 15 oktober? Dat was toch nog niet gezegd? Of heb ik daar over heen gelezen? Dacht dat het oktober werd. Niet dat er al een datum bekend was.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:19

Er is alleen nog maar gezegd dat het in oktober plaats gaat vinden :P

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:19

Het probleem is wel dat niet alles zo maar even geregeld is. We hebben lang moeten wachten op het antwoord van PR en nog langer op antwoord van de gemeentes. Daarbij wilden mensen hier dolgraag info en werden sommigen erg ongeduldig. Helemaal begrijpelijk :D maar daarom hebben we dus iig voor een datum gekozen en een regio van de locaties. Als we helemaal niks hadden verteld waren mensen ook niet blij geweest :)

Maar Sabine, jouw kant van het verhaal is niet alleen de waarheid, daar hoort ook nog onze kant van het verhaal bij. Ik vind het echter niet nodig dat alles hier uitgebreid besproken moet worden wat er achter de schermen is gebeurd. Dat zou ook niet nodig moeten zijn :n maar door jouw reacties krijgen mensen wel een verkeerd beeld van ons...erg jammer...

En zo'n puinhoop is het nou ook weer niet :? ik snap ook niet hoe je zo'n conclusie kunt trekken als je zelf nietmeer achter de schermen bezig bent. Ja je hebt een idee door info van ons, maar niet de volledige info.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:21

Jorinda__ schreef:
Er is alleen nog maar gezegd dat het in oktober plaats gaat vinden :P

oh ooops :')
foutje

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:22

Jennifer, jou reacties zorgen er juist voor dat mensen raar over de organisatie gaan denken.

Toestemming van PR is een hele poos geleden al gegeven dus nu praat je onzin.

Ik vertel geen onzin, alleen maar hoe het daadwerkelijk is en als je dat slechte reclame vind moet je jezelf maar eens goed achter de oren krabben waar jullie nou helemaal mee bezig zijn.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:24

Wordt PR nog wel op de hoogte gesteld dat het wordt verplaatst? Of moeten die dat maar op bokt lezen?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:32

Nee natuurlijk niet :?

Tja daar denken we dan toch anders over Sabine... want wat jij vertelt is maar de halve waarheid, waardoor er juist scheve gezichten komen en waardoor mensen juist vragen gaan stellen.

De toestemming van PR hebben we nu zo'n 2 maanden, maar de gemeentes zijn helaas niet altijd evel snel met reageren. Dit duurt veel langer dan gepland. Dit kan jij misschien onzin vinden, maar het is toch wel zo.

Ik reageer juist om duidelijkheid te geven voor mensen, dat dit niet zomaar even is geregeld, er altijd dingen tussen komen en om te redeneren waarom we deze beslissing hebben genomen.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:39

Geen info van te voren geven was ook geen optie. Het idee om wat voor PR te doen is hier ontstaan op bokt. Waardoor er een topic vol met ideeën kwam van tientallen bokkers, regio's, data, etc. Vanuit hier hebben we een organisatie gevormd en zijn we aan het regelen geslaan. Echter werden er verkeerde info doorgegeven en hebben we dus iig een datum opgesteld en de regio's vermeld. Verder nog niks :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:12

Vind het jammer dat iedereen gelijk wilt gaan temmen om zo maar weer het te sussen..
Ik ben het ermee eens dat alles soms echt een zooitje is.
Van organisatie tot toestemming vragen..

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:13

Organiseren kan ik beter zeggen;)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:13

Tja, jullie weten natuurlijk niet hoe het achter de schermen loopt...
Sommige mensen lopen maar te rennen en te vliegen om dit allemaal een succes te maken, de meesten hebben nog een opleiding of werk erna, maar deze zetten zich wel voor 200% in!
Jullie kunnen niet zomaar zeggen dat het een zootje is, dat er niks geregeld wordt. Er wordt echter wel degelijk gewerkt! Mensen stoppen hier alle tijd in die ze hebben, zijn er constant mee bezig.
Heel veel is ook al klaar en geregeld, 1 locatie was ook al helemaal rond!
In Zuid en Midden zijn we al verschillende locaties afgeweest, om verschillende redenen, maar dat kon allemaal niet, en zeker niet op 15 mei.

Die opschudding vind ik hier niet nodig, en belachelijk tegenover de mensen die hier wél al hun tijd mee bezig zijn! Die zijn er namelijk genoeg!

En dan kan jij je betrouwbare bronnen hebben Sabine, maar daar krijg je ook zeker niet alles van te horen!

Heb je verder nog problemen, doe dat dan via PB ;)

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:15

Claudia, ook jij denkt dus dat ik hiermee de organisatie kapot wil maken wat dus NIET het geval is!!!

En de betrouwbare bron meid....dat is iemand uit de organisatie!!!!

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:27

Tja, ik zeg niet dat je onze organisatie kapot wilt maken, maar ik vind het wel wat je allemaal hebt gezegd héél maar dan ook héél oneerlijk tegenover de mensen die wél lopen te rennen en te vliegen om de rit tot een succes te maken, waarbij ook de veiligheid goed geregeld is!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:29

Ik heb bijde kanten aangehoord.
Van zowel Sabiene als nog iemand waarvan ik de naam niet ga noemen (vanuit de organisatie)
wegens dat dat mischien dan weer discussie word.

Uiteindelijk blijf ik erbij dat ik me aan bepaalde dingen vreselijk heb geergerd.
Zoals het feit dat ik als 14 jarige zogenaamd me er niet mee moest bemoeien :roll: , Toen ik vragen vroeg die jullie als organisatie jezelf hadden moeten stellen en hier geen antwoord op hadden en dan tegen mij zeggen dat dat niet van belang was of iig iets in die richting :)

Ik probeer het nog 1 keer ;) Mischien dat er nu wel aangezien mijn leeftijd ook niet meer in mijn profiel staat ( :roll: ) normaal op geantwoord kan worden ;)

-Oktober ... Goed uitgekozen prima.. maar hebben jullie eraan gedacht dat er in oktober meer kans op regen is dan in mei , juni ,juli bijv. ?
-Oke 3 plekken de rit. Hebben jullie eraan gedacht dat dit de eerste keer word dus er nog geen publieksbekendheid is dus er zowieso minder mensen komen dan waneer het eenmaal wat bekender is?
-En dat jullie het naar mijn mening (te) groots aanpakken door direct 3 provincies te doen ipv 1 aangezien het pas de eerste keer is en het minder kans op slagen heeft omdat het nu al niet eens op de uitgestippelde data kon ?
-Hoe willen jullie alles kunnen betalen zonder enig geld in de pot aangezien je dat niet op het laatste moment na inschrijf geld pas kan betalen?
-Aan welke vormen van reclame hebben jullie gedacht + hoe gaat dit betaald worden?

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:31

Milan_lover schreef:
Tja, ik zeg niet dat je onze organisatie kapot wilt maken, maar ik vind het wel wat je allemaal hebt gezegd héél maar dan ook héél oneerlijk tegenover de mensen die wél lopen te rennen en te vliegen om de rit tot een succes te maken, waarbij ook de veiligheid goed geregeld is!

Daar heb je helemaal gelijk in Claudia dus bij deze voor de mensen die hun taken wél serieus nemen: mijn excuses en succes :(:)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:34

Elin, hier hebben wij ergens halverwege het topic ook al over gehad, wij hebben echt wel alles goed overwogen en over alles nagedacht.
Tuurlijk tips zijn altijd welkom, maar alles qua publiciteit e.d. is ook al helemaal klaar om afgedrukt en in de lucht geschoten te worden ;)
Wij hebben goede overwegingen gemaakt en hebben om verschillende redenen voor oktober gekozen..
Wat dacht je van de steekbeesten omtrent mei? Dan heb ik liever een miezerbuitje hoor ;)
Maak je geen zorgen, wij kunnen met jou punten altijd verder, maar we hebben echt wel over het meeste nagedacht en actie ondernomen ;)
Kosten hoef je je ook geen zorgen om te maken, daar zorgt de organisatie wel voor :)