Hahaha Ympi Nou moet ik zeggen dat ik ook niet echt iets aan mijn uiterlijk had gedaan omdat ik héél snel moest wilde ik nog een beetje op tijd er zijn Dus ben onder de douche gesprongen, haar in een vlecht gedaan zodat het een beetje kon drogen zonder ik zou moeten fohnen en weg
Oh, ik doe ook nooit iets aan uiterlijk hoor, vind ik veel te veel tijd kosten mijn haartjes waren dus ook gewoon gewassen en geborsteld! En voor de rest heb ik bijna altijd een lekkere jeans met een truitje aan, is mijn standaardoutfit, voel ik me goed in
De oorlogsvoerder is weer uit mij, was gisteren bij het opstaan plots weg (en dan ben ik wel zo'n muts die zich daar weer zorgen over gaat maken, maar gelukkig doen mn (*)(*) nog wel pijn
Je mag bijna testen toch Marije? Dan heb je maar zekerheid.
Ympi
Geplaatst: 29-04-13 10:15
Spannend wel hé Marije! Wees blij dat de oorlogsvoerder weg is! Ik kan die ook soms zo hard hebben, gelukkig blijft die meestal niet lang Ik heb mijn zere (*)(*) trouwens gehouden nu, zelfs nu mijn monsters er zijn, ze zijn ook lekker groot gebleven, ben ik niet kwaad om hoor, mocht wel