Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maj0 schreef:Ben een paar jaar terug geopereerd aan mn knie. Die is altijd zwak gebleven, nou wou ik gisteren de trailer afkoppelen. Zat dus op mn hurken en wil overeind komen maar dat wou niet meer, kreeg mn knie niet meer recht en kon er niet meer opstaan en op lopen. Dokter gebeld ja rust houden. Als het erger word langs komen. Dat gebeurde gelukkig niet, maar nog wel erg gevoelig.
Jess schreef:maj0 schreef:Ben een paar jaar terug geopereerd aan mn knie. Die is altijd zwak gebleven, nou wou ik gisteren de trailer afkoppelen. Zat dus op mn hurken en wil overeind komen maar dat wou niet meer, kreeg mn knie niet meer recht en kon er niet meer opstaan en op lopen. Dokter gebeld ja rust houden. Als het erger word langs komen. Dat gebeurde gelukkig niet, maar nog wel erg gevoelig.
Oh dat is balen zeg, blijf je daar altijd nog last van houden of moet dat met de jaren beter worden?
Yvonne wat een super schattige foto's van Brontie! En Sam staat er ook super op
Haha en Spike is bang voor een koude kont en ook al hele gave foto's evenals Lizzie. Ik zou ook voor allebei een topic maken
Ik zal ook een topic maken als ik alle foto's heb, heb Chief 12 jaar, zit al bijna 6,5 jaar op bokt en Chief heeft nog nooit z'n eigen topic gehad