Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dank je wel... 
fjordido schreef:Qua paarden een goede dag hier vandaag. Vanochtend samen met 2 anderen gewandeld, zij met haf & shet, ik met mn friesje. En vanmiddag was een vriendin van mij hier en toen heeft haar oudste zoon (9) samen met mijn jongen (2) mn shet geborsteld. Die vond dat helemaal geweldig (is ook een echte kinderpony )
zelfs ik zit met de tranen in mijn ogen! Dit is gewoon rot! maar weet dat welk je besluit je ook gemaakt hebt, dat hij het je nooit kwalijk zal nemen! en er indd voor zolang hij er nog is er voor jou zal zijn!!!! En ook ik heb HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL graag dat je meegaat! mocht je nog wel opzoek gaan naar een ander paardje, dan wil ik je daarbij eventueel wel helpen!!!!
gister en eergister ging het rijden echt verschrikkelijk prut, dus het belooft wat voor vandaag! 

. wie is de vader van Sjelmar ?

even stressmoment gehad waarbij madam weer omhoog kwam, maar verder lekker.
ga dan met een bokker.