Schema ziet er goed uit.. ik ben heel benieuwd alleen hoeveel we gaan uitlopen, hoewel we natuurlijk wel een goede pauze etc. tussendoor hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WildWings schreef:Als ik iig een telefoonnr lijst krijg via Lisa dan, als iedereen het daarmee eens is, kan ik bij bericht dat het niet doorgaat in het topic ook iedereen die dat wilt een sms sturen?Voor degene die bang zijn het in het topic te missen bijvoorbeeld..
We kunnen ook gewoon een reuze-partytent meenemen, dan zetten wie die gewoon neer!Makkie!
KylaLover schreef:zie nu de schema's staan. Heb daar nog een vraagje over. Ik zit in de tweede groep, maar zou het wel leuk vinden als Don op de foto kan terwijl hij los loopt in die met stroom afgezetten ruimte. Foto's onder het zadel zou ik ook graag willen.
Zou een van die twee, of beide, ook nog ingepland kunnen worden bij de tweede groep?
xLoki schreef:Want dan moet ik ook snel vragen of ik nog vervoer kan hebben, aangezien ik die afgezegd had omdat jullie zeiden dat ik niet mee kon.
LisaDijk schreef:xLoki schreef:Want dan moet ik ook snel vragen of ik nog vervoer kan hebben, aangezien ik die afgezegd had omdat jullie zeiden dat ik niet mee kon.
ja je had geen boktnaam bij je aanmelding gezet, dus ik ging er maar vanuit dat dat dan gewoon Caroline was
dit was je aanmelding?
Ik fotografeer al zo'n 2 jaar, waarvan ongeveer een jaar shoots.
Ik reis met het openbaar vervoer, of ik zou met iemand mee kunnen rijden vanuit Baarn (of Amersfoort) en omgeving.
Voorbeeldjes:
[img]http://i52.tinypic.com/8yszg1.jpg[/img
xLoki schreef:LisaDijk schreef:ja je had geen boktnaam bij je aanmelding gezet, dus ik ging er maar vanuit dat dat dan gewoon Caroline was
dit was je aanmelding?
Ik fotografeer al zo'n 2 jaar, waarvan ongeveer een jaar shoots.
Ik reis met het openbaar vervoer, of ik zou met iemand mee kunnen rijden vanuit Baarn (of Amersfoort) en omgeving.
Voorbeeldjes:
[img]http://i52.tinypic.com/8yszg1.jpg[/img
Ja, dat ben ik.
Nee, maar toen ik had gezegd van dan meld ik me af als ik dan voorrang krijg de volgende keer met paard, en daar had toen niemand op gereageerd dus dacht ik dat het goed was, en toen ik het later nog een keer vroeg zeiden jullie dat ik me niet meer aan kon melden en dat ik alleen voorrang zonder paard kreeg. Daarom snapte ik niet helemaal dat ik er toch bij zat