hier even goed de balen in. krijg geen reactie meer op die bon van 20 euro. heb al wel betaald. ben ook bang dat ik dit keer ben opgelicht. wacht het nog even af......
Jeutje, dat is echt flink balen zeg!! Mandy heb je eventueel tel.nr van die persoon? En als je een postcode hebt of enkel straatnaam en woonplaats dan kun je via postcode.nl het volledige adres traceren van die persoon
ls ik iets koop via marktplaats zeg ik altijd dat ik het op kom halen envraag het adres.Als ik het adres krijg da zeg ik dat ik het niet red en dat ze het op moeten sturen op mijn kosten. Zo heb ik altijd een adres en als het een oplichter is reageren ze niet op het verzoek tot ophalen van mij. Misschien tip? Dit is balen mandy.
Salsa
Geplaatst: 16-03-11 10:00
Jeetje Mandy dat meen je niet. Wat een asociaal volk is er toch op deze wereld! Wel een goede tip Mytens!
Als je ons het emailadres geeft gaan we gewoon met zijn alle degene belagen met mailtjes dat ze het op moet sturen!
hahah diegene met een groene inleg voor de Bloom Hoezo ben jij ook serieus, voor mij maakt het niet uit want nu heb ik die roze te koop staan? Is hij wel helemaal in goede staat enzo?
Malima
Geplaatst: 16-03-11 10:26
helaas geen grapje. nog steeds geen reactie gehad.... heb haar naam al op google gezocht, kwam wel wat profiels tegen, maar die waren allemaal weer verwijderd. heb helaas dus geen adres of telefoonnummer en dit keer ook niet met paypal betaald omdat ze dat niet had en ik dacht dat het wel goed zou gaan. jakkes!!
de advertentie is al van marktplaats verwijderd.
enne mytens, clau had toch de groene inleg voor de bloom? haha
op haar naam kom ik wel een twitter account van haar tegen die ze heeft verwijderd, maar dat ze shoppen is met haar mams en dat het shotje van gisteren echt vies was...denk dus gewoon iemand van 17/18 die mij er ingetuint heeft.....erg fijn.....
als nathalie niet meegaat dan heb ik dus nog 2 kaartjes. ik moest voor steph haar 2 kids en armaris een kaartje hebben, dan moet 1 van jullie een kaartje aan de kassa kopen, het is helaas niet anders... als nathalie wel meegaat dan heb ik 1 kaartje en moeten er 2 kaartjes aan de kassa gekocht worden...
PieterBel
Geplaatst: 16-03-11 10:44
Zegt ze het verstuurd te hebben of reageert ze gewoon niet meer?
haar naam op marktplaats is mercedes, maar helaas ook niet te vinden op google met marktplaats omdat je dan natuurlijk alle advertenties krijgt dat er een mercedes wordt aangeboden...