Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodeletuut schreef:Hmm dat vind ik erg jammer. Maar ik begrijp het wel.. Ik (en vast meerderen) kijk(en) al weken uit naar 15 mei.
Maargoed, ik heb natuurlijk geen recht van spreken, want ik weet niet hoe veel werk het is.
Veel succes.
Jorinda__ schreef:Doe dit nou gewoon via pb.Heeft geen enkele nut om dit openbaar in het forum te doen, wij hebben er lijkt me weinig mee te maken.
ponyparadijs schreef:Jorinda__ schreef:Doe dit nou gewoon via pb.Heeft geen enkele nut om dit openbaar in het forum te doen, wij hebben er lijkt me weinig mee te maken.
Ik weet niet hoor maar het zegt wel iets over de organisatie!
kimmie88 schreef:Jeetje wat een heiza om niks.
Jammer dat het niet doorgaat, maar begrijpelijk als alleen Noord geregelt kan worden.
Succes met de verdere organisatie en we hopen snel een nieuwe datum te zien haha
TanteSabien schreef:Yvanka_ schreef:Niks mis met de organisatie, hij zit beter in elkaar dan te voren..
Bullsh*t!!!!
De organisatie flubbert wat rond en niemand die iets concreets doet!
TanteSabien schreef:kimmie88 schreef:Jeetje wat een heiza om niks.
Jammer dat het niet doorgaat, maar begrijpelijk als alleen Noord geregelt kan worden.
Succes met de verdere organisatie en we hopen snel een nieuwe datum te zien haha
Heiza om niks? Zo lijkt dat misschien voor buitenstaanders maar oeh echt wel dat er wat aan de hand is want ik lijdt hier namelijk behoorlijke schade aan!!!
djuulsie schreef:Wat voor schade dan?