Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:44

Natuurlijk ben ik rond oktober nog steeds enthousiast :D

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:50

Sodeletuut schreef:
Hmm dat vind ik erg jammer. Maar ik begrijp het wel.. Ik (en vast meerderen) kijk(en) al weken uit naar 15 mei.

Maargoed, ik heb natuurlijk geen recht van spreken, want ik weet niet hoe veel werk het is.

Veel succes. :j

Nou,

2 maanden geleden was alles voor noord al zo goed als rond dus ik weet niet hoeveel werk het is om er niks aan te doen en vervolgens mensen met de schade te laten zitten?!?!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:50

Dat is alleen Noord, dan heb je Midden en Zuid nog. ;) Ik vind niet dat je mag gaan oordelen of de mensen achter de schermen wel of niets hebben zitten doen.
Plús dat er nog helemaal niets zeker was tot Pink Ribbon én de gemeentes allemaal toestemming hadden gegeven. Dit was nog niet het geval, er moesten nog wat gemeentes toestemming geven, en er was dus nog niets zeker. ;)

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:53

Sabine wil je het AUB netjes houden, je wilde antwoord via PB, hou het dan ook via PB. En ga niet lopen rellen.

Alles voor Noord is nog steeds geregeld en op de locatie Noord kunnen we zo aan de slag, maar helaas hebben de locaties midden en zuid al andere evenementen staan en waren er geen andere opties!

We willen het voor iedereen leuk houden en om het nu door te laten gaan, stoten we teveel mensen tegen het hoofd en dat willen we niet.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:53

Het werk wat ervoor nodig is wordt écht onderschat, wij zitten hier gewoon met tijdnood, waardoor wij 15 mei echt niet gaan redden..

Juist omdat wij voor iedereen een leuke gezellige en ook nog eens veilige rit willen bezorgen!

mickydo

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:55

Wat jammer meiden ! Ik keek er inderdaad ook al naar uit !
Als de datum in oktober ook voor mij te doen is , dan ben ik zeker van de partij !

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:01

Ach dat is jammer! :)

Maarja, in oktober kan natuurlijk ook! Kijk er in ieder geval erg naar uit. :D

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:03

Super dat jullie zo enthousiast blijven! We gaan er een leuke dag van maken! :)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:03

Hopelijk is het weer dan ook nog mooi genoeg om een rit te rijden!

Niikiit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 08:12

Zonde dat het niet 15 mei kon, maar ach... Als de rit maar doorgaat op een andere datum, dan is het goed :D Heb er nog steeds heel veel zin in!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 09:08

Ik begrijp inderdaad dat het heel erg veel werk is, waarschijnlijk meer dan verwacht. Maar dat is ook moeilijk in te schatten als je zoiets voor het eerst organiseert.

Ik blijf er ook naar uit kijken, en het is inderdaad ook wel handig, want we hebben de hele zomer om de paardjes op conditie te krijgen. :))

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:56

Yvanka, kan je je een beetje indenken hoe genaaid ik me voel?!

Jullie hebben het niet in 1x besloten lijkt me om de datum te verzetten, maar mij laten jullie in het donker lopen want ik wist nergens van maar ben wel druk bezig van alles en nog wat te regelen en dat wisten jullie!

Dat is gewoon belachelijk.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:58

Doe dit nou gewoon via pb. ^) Heeft geen enkele nut om dit openbaar in het forum te doen, wij hebben er lijkt me weinig mee te maken.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:59

Jorinda__ schreef:
Doe dit nou gewoon via pb. ^) Heeft geen enkele nut om dit openbaar in het forum te doen, wij hebben er lijkt me weinig mee te maken.

Ik weet niet hoor maar het zegt wel iets over de organisatie!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 12:00

Jorinda__ schreef:

Ik snap je punt hoor jorinda maar ik vind dat dit best gezegd mag worden.
Alle "leuke' dingen mogen wel uitgesproken worden maar oh wee als iemand die zich echt genaaid voelt door de huidige organisatie er eens wat van zegt.

Ik hoop maar dat de rit in oktober een daverend succes word want dan hebben de dames een jaar de tijd gehad een rit te organiseren.

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:22

ponyparadijs schreef:
Jorinda__ schreef:

Ik weet niet hoor maar het zegt wel iets over de organisatie!

Niks mis met de organisatie, hij zit beter in elkaar dan te voren.. Mede daardoor hebben wij met z'n alle kunnen besluiten het te verzetten, denkend aan deelnemers aangezien nu alleen mensen uit het noorden mee konden doen.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:34

Yvanka_ schreef:
Niks mis met de organisatie, hij zit beter in elkaar dan te voren..

Bullsh*t!!!!

De organisatie flubbert wat rond en niemand die iets concreets doet!

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:40

Jeetje wat een heiza om niks.

Jammer dat het niet doorgaat, maar begrijpelijk als alleen Noord geregelt kan worden.
Succes met de verdere organisatie en we hopen snel een nieuwe datum te zien haha

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:40

Edit*
Dan heb ik nog ff tijd om poown te trainen :o

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:45

kimmie88 schreef:

Jammer dat het niet doorgaat, maar begrijpelijk als alleen Noord geregelt kan worden.
Succes met de verdere organisatie en we hopen snel een nieuwe datum te zien haha

Heiza om niks? Zo lijkt dat misschien voor buitenstaanders maar oeh echt wel dat er wat aan de hand is want ik lijdt hier namelijk behoorlijke schade aan!!!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:46

TanteSabien schreef:
Yvanka_ schreef:
Niks mis met de organisatie, hij zit beter in elkaar dan te voren..

Bullsh*t!!!!

De organisatie flubbert wat rond en niemand die iets concreets doet!

Is idd niet erg slim aangepakt nu.

Sowieso, er staat online dat er zekerweten drie ritten komen, datum staat er al, maar niet hoe wat en waar.... Want dat kwam pas als alles zeker was?
Zet dan alles gewoon in één keer online en laat niet mensen onnodig op deze manier vallen, terwijl mensen zich er al op verheugen/voorbereiden en vrij hebben gevraagd, en je zelf niet eens weet of het überhaupt al mogelijk is!
Wat er achter de schermen afspeelt weet ik niet natuurlijk.

Hoop dat het de volgende keer beter gaat en doorgaat. Ben zelf wel van de partij. Maar dit vind ik wel erg jammer.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:48

wat een super gaaf idee zeg!!
als ik tegen die tijd een paard kan regelen ga ik ook zeker mee als dat kan
en veder kan ikhelpen met organiseren als dat nog nodig is ? heb ervaring en volg er een opleiding voor

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:56

TanteSabien schreef:
kimmie88 schreef:

Heiza om niks? Zo lijkt dat misschien voor buitenstaanders maar oeh echt wel dat er wat aan de hand is want ik lijdt hier namelijk behoorlijke schade aan!!!

Wat voor schade dan?

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:00

djuulsie schreef:
Wat voor schade dan?

Ik zat eerder ook in de organisatie en ik heb een heleboel dingen geregeld bij bedrijven enz...
Die dingen moeten gefinancierd worden en daar zit ik mooi mee.
Ook is het vertrouwen van de betreffende (bevriende)bedrijven in mij nu beschadigd.
Ik heb een hele evenementenverzekering afgesloten en die kan ik nu weer ongedaan laten maken....

Ga zo nog maar ff door.........

Voor alle duidelijkheid: na mijn opstappen uit de organisatie heb ik beloofd de dingen die ik deed voort te zetten en af te maken....
Als dan blijkt dat er verder niks gedaan wordt en ik dus voor jan l*l aan het werk ben geweest word ik wel behoorlijk pissig ja!

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:04

Jeetje wat een gedoe allemaal (ik lees al lang mee) en ik wilde me er helemaal niet mee bemoeien,
maar ik wil toch (als enige) tegen sabien zeggen dat het echt klote voor je is!
Verder ben ik volledig onpartijdig maar wilde het toch even kwijt.