Het is mij ook nog niet gelukt om Liesbeth te ontmoeten Marleen. Ze zit natuurlijk ook altijd maar ondergedoken
grrr
Geplaatst: 07-06-10 23:24
Ik heb d'r wel een paar keer ontmoet op keuringen, maar altijd vluchtig. En vind het juist zo gezellig om eens lekker te kletsen... maar dat komt evengoed vast goed!
Puck laat jij nog even weten over het evt. ophalen van Nigel door Mees? Dan weten we hoe laat we hier wegkunnen. Mees brengt mij ivm files liefst op tijd, maar als jij pas later kan is dat niet echt handig, dus vandaar!
grid
Geplaatst: 08-06-10 08:35
Lies succes met je knie! is idd belangrijk zeker bij jullie met al het werk op stal enzo! Mocht je ineens op laatste moment toch kunnen dan ben je natuurlijk altijd welkom
1 grote baal kostte 35 euro om te hooien en in te pakken dus dat heb ik gewoon gedeeld door 10 (kom erachter dat ik mezelf ook meegeteld heb maar da's niet erg ) idd we hoeven er geen winst op
Wij deden met 6 paarden en een koetje ca 4 dagen met baal (bijna 2 per week) dus denk dat dat voor weekend wel genoeg is
Van de ca 60 balen waren er tot nu toe maar 2 iets minder kwaliteit rest mooi droog hooi dus hopelijk trek ik een goede open en anders schuif ik die wel door naar achter voor koetje en gaat er nog 1 open
Kwam er trouwens nog achter dat misschien nog ff lange waterslang moet regelen want die is nu in gebruik voor wei met veulie en niet handig als we die iedere keer moeten gaan verslepen en andere haalt t niet zo ver Maar misschien staat volgende week ook wel weer alles bijelkaar (als romeo meewerkt) dan kan het wel
Resi_lover
Geplaatst: 08-06-10 09:39
Balen Lies
Grid, is er ook een plaats waar we de paarden kunnen afspuiten na de rit?
he wat jammer lies! en wat vervelend van je knie! hopelijk kunnen ze er iets aan doen!
grid
Geplaatst: 08-06-10 10:16
Lois Ja mijn wasplekje mogen jullie ook wel gebruiken Kijk hier
O ik heb trouwens wel altijd een vaste plek waar Say staat met opzadelen e.d. dus dat blijft wel mijn plekje De andere vastbindplekken en evt stallen mogen jullie gebruiken
Laatst bijgewerkt door grid op 08-06-10 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Resi_lover
Geplaatst: 08-06-10 10:24
Haha wat lief
Ach, we vinden wel wat toch, des noods staads ze los met een emmertje muesli
grid
Geplaatst: 08-06-10 10:32
Heb er ff foto bijgezet ze kunnen er vast staan maar niet aan 2 touwen weet niet wat je gewend bent?
timokyana
Die van mij kunnen overal vastgebonden worden... zelfs aan elkaar haha. Moesten we nu nog watertonnen meenemen? Heb er nog verschillende... Begin er steeds meer onwijs veel zin in te krijgen!
grid
Geplaatst: 08-06-10 12:51
Bakken heb ik al voldoende
TK Thanks de eer is aan de eigenaren maar ben blij dat ik er van mag meegenieten
uhh totaalkosten: BBQ 11,15 + Hooi 3,50 + ontbijt/lunch Za/Zo á ?? = gokje rond de 25 euro? en dan eten op vrijdag nog en wat je verder zelf nog koopt/ meeneemt
Geplaatst: 08-06-10 22:46
ik heb 8 zakken marshmallows en stokjes. Denk er nog even over wat ik verder nog mee kan nemen voor lekkers. weet iemand zo uit het bolletje met hoeveel personen we zijn?
grid
Geplaatst: 08-06-10 22:49
ca 15 met de BBQ geloof ik kan ook paar meer of minder zijn
Resi_lover
Geplaatst: 09-06-10 18:59
Leuk Rebecca!
Grid, ook nog wat voor de eigenaren van stal he!
Ik reken op misschien wat ruimer genomen; 40 euro, dat is ook aan het begin gezegt
ja er komen altijd wat kosten bij ik neem ook wel meer mee hoor, maar dan ehb ik ff en indicatie
grid
Geplaatst: 10-06-10 10:01
Lois ik weet alleen niet wat ze willen Ja misschien mee BBQ-en maar wisten nog niet zeker Ze willen verder nooit iets... drinken bijna geen wijn O wel bijzondere biertjes trouwens maar weet zo niet welke... houden niet van bonbons/ chocola... willen vaak zelfs niet dat ik help bij dingen... en ze wilden dus ook niks voor het gebruik van huisje dus ?? Zat te denken om het misschien daar beetje op te fleuren met bloemen/ planten, maar die vergeten ze dan vaak weer water te geven
O en mocht je iets te kort komen hier in Brabant kun je ook gewoon pinnen hoor
Ik zal dit weekend trouwens nog eens laatste stuk van lange route rijden ben er nog steeds niet helemaal uit hoe ik dan kan rijden zonder hek tegen te komen is ook zo saai om daar half uur of zo langsaf te rijden...
@Puck we horen nog van je liefst wel niet op laatste moment Say staat trouwens 9 vd 10 x ook gewoon los, maar wel op "mijn" plekkie laatste tijd trouwens wat minder vaaak los want nu ze vaker op "gazon" heeft mogen grazen is dat soms te verleidelijk en heb ik haar al 2x weer moeten "vangen" een duidelijk Uhh zorgde alleen voor versnelling
Laatst bijgewerkt door grid op 10-06-10 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt
D_Travis
Geplaatst: 10-06-10 10:03
misschien iets van een kadobon van een winkel ofzo dan Grid?? dat is ook nog nuttig