Marlies je mist Darkness ook.. zij was nummer 10, maar komt ook niet, jammer dat ze het niet ff meldt
hey meide ik moet ook afzeggen.Ik heb echt veelste veel te doen en zaterdag komt mijn vader waarschijnlijk de vloer leggen.Ik sla dus een keertje over.Het aanbod voor nov bij mij staat nog steeds.
En toen viel er weer één af. Jammer, maar ik snap het ook wel Ilona. Wie komen er 1 augustus bij Marlies;C_arolaTwilightNansIndianLadyLeaneeBellaMet mij erbij dus 7...dus er hoeven maar 3 stoelen mee.
Ik zal morgen even overleggen of ik 1 stoel mee kan krijgen. Laat het dan ook meteen weten op de topic.Jij gaat de boodschappen halen Marlies?
Yep. Correctie:C_arolaTwilightNansIndianLadyLeaneeBellaNymphadoraIk heb Naat ook uitgenodigd, en ze heeft ja gezegd dus ze komt ook.
Gezellieee Maar ik hoop dat jullie me het vergeven dat ik niet 69 pages ga lezen.Wat is het plan (oke, bbq-en), wat moet er meegenomen worden, etc?
Bbq, een film kijken en/of spel spelen.Weet alleen niet wat voor films ik mee moet nemen. Wat voor genre willen jullie zien?
Er hoeft niet echt wat mee...een spelletje als je hebt, of leuke films idd. Het mooie weer mag ook graag meegenomen worden.