Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mabotje schreef:Het is gewoon ontzettend jammer en balen. Heb mijn spullen ook al drie dagen klaar en in de aanslag staan, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets mee zou gebeuren door nattigheid. Daar is het gewoon veel te duur voor. Ik denk dat het een verstandige keuze is maar gewoon een domper. Als ik dan terugdenk aan die mooie dag in maart met de hondenshoot (v. Ivonka), dan is dát het soort dag wat je wilt hebben en waarbij paard & eigenaar het mooist tot hun recht komen. Toch Ivonka?
Femke_Tweety schreef:Oke. Erg jammer inderdaad. Over de zomer heen is wat mij betreft wel oke. Ook de meeste kans dat er veel mensen kunnen. De meeste mensen hebben hun weekenden ongeveer 4 a 5 weken vooruit wel vol zitten denk ik.
Op de iets langere termijn is het wellicht beter voor elkaar te krijgen dat -vrijwel- iedereen nog een plekje in de agenda heeft.
Madieke schreef:Mabotje schreef:Het is gewoon ontzettend jammer en balen. Heb mijn spullen ook al drie dagen klaar en in de aanslag staan, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets mee zou gebeuren door nattigheid. Daar is het gewoon veel te duur voor. Ik denk dat het een verstandige keuze is maar gewoon een domper. Als ik dan terugdenk aan die mooie dag in maart met de hondenshoot (v. Ivonka), dan is dát het soort dag wat je wilt hebben en waarbij paard & eigenaar het mooist tot hun recht komen. Toch Ivonka?
Nou toen hadden we echt geluk gehad he..!!!