heb er niet heel veel van ze was laaste model en geloof dat ze niet echt veel zin meer had om stil te staan
MerelBormans
Geplaatst: 23-11-11 11:06
En gewoon omdat het kan, hier nog wat foto's bij elkaar van de rol actie van Nina en de mooie actie van Blue Boy. Sorry voor de kwaliteit, maar jullie waren ver in de mist. Ondanks de kwaliteit wilde ik ze toch met jullie delen, misschien vinden jullie het toch wel leuk om te zien
monique1983
Geplaatst: 23-11-11 11:07
zo van na genoeg alle paarden 3 foto's zal nu even kijken nog van de 3 die gereden hebben van elk 1 rij foto te plaatsen
de rest moet ik uit zoeken helaas niet echt heel veel leuks bij ja natuur foto's mist mist mist mist
ben geen westeren ruiters gewend lol wel leuk om daar eens echt gerichte rij foto's van te maken want is heel anders dan dressuur moment
dus dat wil ik nog wel keer doen
zo nog nina longe en tess los en dan ben ik wel weer ff klaar mee pc is zo vreselijk sloom pfffff
MerelBormans
Geplaatst: 23-11-11 11:42
Misschien heb ik me ook wel vergist, maar dacht, zal het even melden omdat ze daar om had gevraagd en over dat soort dingen lees je toch wel snel heen... Maar er zitten leuke foto's tussen
Ik ga ondertussen nog even verder met foto's spammen, ondertussen ben ik aangekomen bij Aganini
scoobydoo
Geplaatst: 23-11-11 11:42
ja idd zitten echt leuke foto's bij ondanks de mist. en ik vond het erg leuk,wel koud. ik wacht nog met spanning op de foto's van kgambler ha ha