Laraax schreef:Oke nja ik ga dan niet mee,Wie willen er dan afspreken in de vakantie?hoezo ga je dan niet mee?
Ik heb geen geld en zin in bios,Heb ik al eerder verteld, daarom ging ik niet mee naar rotterdam en wilde ik graag afspreken in de vakantie,
Laraax schreef:Ik heb geen geld en zin in bios,Heb ik al eerder verteld, daarom ging ik niet mee naar rotterdam en wilde ik graag afspreken in de vakantie,We gaan dan toch ook niet naar de bios?
Laraax schreef:Jullie zouden uiteten en naar de bios gaan, maar dat terzijde Dat was een misschien, maar ik zei al dat ik niet naar de bios hoef omdat gewoon thuis een filmpje kijken net zo gezellig is.
meiden, ik ga niet mee naar alblasserdam. Doordat ik naar barca ben geweest is al mijn geld op dus kan ik geen treinkaartje betalen..
Yanouuu schreef:Hahaha tot nu toe bijna hetzelfde groepje als vorige keer Gezellig toch Dan ken je elkaar al een beetje
Enya schreef:Op Jits? Nee, even serieus: Kun je met de bus? hahaha, jullie zien mij al aankomen op jits Nopes, met de bus kan ik niet Ik zal het thuis even gaan overleggen.
Is het nou zeker dat we vrijdag in de vakantie naar Laura gaan?Want we wilde met de vriendengroep ook op vrijdag afspreken maar als we op vrijdag doen dan hebben mijn vrienden maar pech Maar ik moet het wel ff zeker weten dan
Okeeeee Ik heb er nu al zin in.En ik hoorde net van Yanou dat wij met de auto richting jullie komen Moeten we nog wat meenemen?