Ik had op de vorige pagina een vraag over TV en DVD-speler, Kan je een TV gewoon in de keuken zetten dat je alleen de stekker erin hoeft te doen? De kabel die heb je toch niet nodig als je DVD's gaat kijken? Kunnen we ook gewoon lekkere stoelen in de keuken zetten enzo. (Dit is alleen het geval als m'n moeder graag in de kamer wilt zitten)
ik weet het niet, want het kan zo zijn dat als de kabel er eenmaal uit is dat je hele tv ontregeld is, als je hem weer terug aansluit moet je hem weer opnieuw inregelen
Toppie! Dan hebben we tegen die tijd nog even contact over de benzinkosten, tijdstip etc.
Schiet mij net een vraag te binnen over het eten. Ik had aangegeven dat ik, als het mogelijk is, graag pannekoekenbeslag bij het gourmetten wil. Ik mag dan aan nemen dat ik dit zelf moet meenemen? Want dan kan ik hier rekening mee houden
En wat moet ik eventueel nog meer meenemen?
*camera iig*
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 20-03-09 21:03
Dat zou erg fijn zijn. Moeten we dan even kijken hoeveel geld je moet krijgen voor de gas Gewoon om 12:30 uur ongeveer bij Leane? En gourmetten en misschien film/spel?? Oja, Leane, moet ik dan de korset meenemen voor EFF?
Ruw geschat wordt dat voor mij de bus nemen naar Drachten rond een uur of 8 Dan zal ik meteen ook even sneupen wanneer de laatste bus Drachten - Lwd vertrekt
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 20-03-09 22:43
Volgens mij schat jij wel errug ruw dan Het is vanaf hier ongeveer 2 uur rijden, dus half 1 daar betekend half 11 hier weg. Leeuwarden drachten is volgens mij toch echt geen 2 1/2 uur hoor Alleen... ik vermoed dat je toch beter kan kijken naar de trein naar heerenveen... als ik het goed zie, rijd alleen lijn 10 namelijk..... Ik weet niet waarom jij met een roze strippenkaart mag reizen, maar heb je dan in de trein niet ook korting??? Lijn 10 word anders bus van 9 uur, dan ben je hier om 10 uur, of bus van 10 uur, dan ben je hier om 11 uur, zijn we ietsje later in Ede, maar dat zal ook wel geen ramp zijn???
Andere vraag, moet jij vanaf het station in heerenveen ook nog met een andere bus of met de fiets ofzo?
Marjo
Geplaatst: 20-03-09 23:03
Leanee schreef:
Ja graag, morgen bel ik nog wat mensen van m'n werk en dan weet ik zeker of meekan ja of nee..
half 1 is wel vroeg al denk ik, als het tot 's avonds is, zeg tot 20:30 ofzo? zitten we 8 uur op een meeting, als het lekker weer is kunnen we naar buiten!
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 20-03-09 23:10
Ik ging van half 1 uit omdat dat eerder ergens gemeld werd, maar als het een andere tijd is, is het wat mij betreft ook prima hoor. Maar daarom nam ik die tijd in mijn 'berekening'.