Jaa 't was echt leuk . Ik ben ook weer thuis nou, we hebben toen we terug waren bij de klinkert nog ff een halfuurtje op een pad gestapt omdat sandor & sarina zeiknat waren en ze toen nog ff gepoetst daar en toen rustig naar huis gereden. Daar gingen we ze van de trailer afhalen en toen gleed sandor uit dus die heeft nou 2 wondjes maar niet heel erg verder maar wel ff verzorgt.
We hadden niet verwacht dat ze zo snel zouden zijn
Het was zeker gezellig, moeten maar snel weer een datum prikken!
Zondag ken ik niet en wordt een beetje teveel ook, het is voor mij meer dan een uur rijden
Desiree: die van jullie waren ook best snel ja. Mijn manegepony ook, haha, had dat echt niet verwacht. Die van Zoetje_ was toch de snelste volgens mij, wel jammer dat we niet ff hebben gepraat (over onze ratten, haha) maar goed, we hadden het druk met onze peerdkes.
En Elvira, waar bleef je nou op de vlakte?
Laatst bijgewerkt door LiNdA1986 op 25-05-08 18:25, in het totaal 2 keer bewerkt
Dat gaat echt nergens over dat artikel!! dus als ik nou straks mijn hond aan het uitlaten ben en hij gaat even in het gras liggen en er komt politie aan kunnen ze hem gewoon zomaar neer knallen..... da gaat echt te ver!!!!
mooie foto's, je kunt wel zien wat onze favo bezigheid was: water! ik wist niet dat je er zoveel gemaakt had. enne Joyce m'n respect voor tinkers is knap gestegen: prada had er ook goed de vaart en de vurigheid in zitten.