want ik heb eigen paard en moet wel een half uurtje rijden voor ik er ben. en moet wel iemand mee fietsen maar als er nog een plekje vrij is laat maar weten want dan kan ik samantha mee nemen met haar pony hoef ik niet alleen.groetjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
want ik heb eigen paard en moet wel een half uurtje rijden voor ik er ben. en moet wel iemand mee fietsen maar als er nog een plekje vrij is laat maar weten want dan kan ik samantha mee nemen met haar pony hoef ik niet alleen.Tessaa_ schreef:maar ik en robin gaan tch niet meer meee

!

.

.. Echt wel jammer had er best zin in. Eens kijken hoe jullie bokkers waren..
Wartertje schreef:nouja! 2 vriendinne van mij wille nog wel mee als het groepje echt te klein word
.
Ze zijn 14 en 13, gaat dat voor jullie? Ze kunnen ook galloperen enzo in de bossen is allemaal geen probleem
griebels schreef:Ik heb nog wel een vraag... een hele tijd terug werd er gezegd dat jullie wilden crossen... Geldt dat nog steeds want dan weet ik welk paard ik mee moet nemen
. Wil best ff een flinke galop inzetten, maar dit wordt de eerste keer met meerdere paarden buiten. En hij heeft nog niet veel conditie opgebouwd. 
Ik denk dat zo af en toe een stevig galopje wel kan voor jullie of niet?