Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MiSs_vOsj schreef:Kimmie_girl schreef:Soory heb mijn paard inlaten slapen door een spuitje!
En die is er tegen gaan vechten! En had dus meer pijn bij het dood gaan dan dit paard!
Bij een spuitje is die pas na een kwartier dood als het mee zit en bij de slacht binnen enkele seconde!
Dus wie is er nou triest en wat is er nou beter!
En type aub abn!
Dus zo als ik dit lees, zou jij als die keuze er was geweest liever worden onthoofd of iets in die richting dan dat ze je een spuitje geven?
Vast niet,, want ja het zijn maar dieren he, die hebben volgens jou geen gevoelens, die willen vast onthoofd worden joh
Debortje_ schreef:Zouden paarden weten hoe 'de dood' ruikt?
laquintatje schreef:Het klopt inderdaad dat paarden 'de dood' ruiken. Ze willen vaak inderdaad niet langs kadavers van bv varkens en koeien die buiten liggen (veel in brabant)
Maar voor een beest naar 'de dood' ruikt, duurt wel even hoor
Kimmie_girl schreef:Debortje_ schreef:Zouden paarden weten hoe 'de dood' ruikt?
Ja wel degelijk!
Als ik in brabant buiten reed..
En ik kwam langs zo`n groene ton waaar een dood kadever onder lag, wouden ze er 9 vand e tien keer niet langs dus denk ja!
Maar de mensen in het slachthuis vertelde dat de parden het niet ruiken of merken!
Want hij heeft ooit een pony afgemaakt en laten liggen met de ader al door gesneden en toen een andere pony gepakt!
En die liep net zo makkelijk naar binnen door het bloed! En bleef gewoon rustig bij de dode pony!