Valerie93 schreef:Is alle 2 volgens het zelfde parkeerterrein. Als we dan bij bruggetje ofzo afspreken, kunnen we altijd via whatsapp laten weten waar we precies staan?
Ik heb jou op whatsapp dus dat komt goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valerie93 schreef:Paulina heeft mij ook op whatsapp dus dat komt wel goed.
Mijn vriend kan helaas niet mee zoals nu uitziet (moet werken om 16.30)
Heb er zeker zin in! Kijk nu al uit naar mijn broodje warme beenham! Hihi is traditie van mij en mijn vriend zodra we daar zijn broodje warme beenham kopen rond lunch tijd!
Bagheera_206 schreef:Ik ben er weer. Ik ben een weekendje naar Spiel 2016 geweest. Dat is in dezelfde hal waar Equitana altijd is.Ik heb nog een paar paardenspelletjes weten te scoren en ene peper- en zoutstelletje van een eenhoorn en regenboog!
Verder erg leuke spellen gezien en gespeeld.
lovelyfiefy schreef:Bagheera_206 schreef:Ik ben er weer. Ik ben een weekendje naar Spiel 2016 geweest. Dat is in dezelfde hal waar Equitana altijd is.Ik heb nog een paar paardenspelletjes weten te scoren en ene peper- en zoutstelletje van een eenhoorn en regenboog!
Verder erg leuke spellen gezien en gespeeld.
Ging jij nog mee sushi?
We hadden een stemlijstje gemaakt namelijk wat betreft wel restaurant
Paulina schreef:Paulina schreef:Zullen we Kokusai doen? Ben er nog nooit geweest maar het is gratis parkeren, meer andere gerechten zo te zien en makkelijker bereikbaar voor de meeste mensen. En geen vaste eettijden.
Ik stem dan op Kokusai.