Als ik zo kijk naar de lijst dan kunnen we misschien het beste starten met de workshop van 35 euro. Dan kan er altijd nog worden besloten om de tweede praktijkdag erachter aan te doen, individueel of in een groep. Qua kosten vind ik dit ook een leuke workshop om te doen en dan in oktober/november naar van Baalen.
Zullen we een datum plannen met Zooist? - Lizette - Lien - Daisy - Beemst - Miranda - Laura - Nathalie Ik zal haar mailen zodat zij een voorstel kan doen met data!
Bij ons is het wedstrijd seizoen met de ponies weer begonnen, is dus erg afhankelijk van de datum of ik mee kan doen. De weekenden zijn al aardig vol aan het lopen maar snap dat de voorkeur voor een weekend is hoor
Als het op zaterdag of zondag moet, vrees ik dat ik pas in september ga kunnen.. En dan enkel op zaterdag.. Ben niet zo simpel in data Door de week gaat meestal wel.
roosje78
Geplaatst: 26-05-13 21:15
Door de weeks is misschien ook wel een idee. Er zijn een aantal die wedstrijden rijden in het weekend.
Locatie kunnen jullie zelf bepalen. De locatie waar ik normaal zit kan niet door de week omdat er dan lessen zijn. Mijn eigen stal, Westmaas, kan wel, behalve op woensdagsmiddag. Het kan dan ook bij iemand thuis.