Femzjje schreef:Jeetje, wat moeilijk Lianne!!!
Ik wil het niet moeilijker maken, maar je vraagt wat wij zouden doen;
Ik zou Aag echt nooit meer weg doen, ongeacht wat ze krijgt. Al zou ik alleen nog maar kunnen wandelen en poetsen, dat zou me echt niets uitmaken. Haar karakter verandert niet & dat is waar ik helemaal verliefd op ben geworden.
Maarr.. Aan de andere kant is het natuurlijk wel een heel lief aanbod van de oude eigenaar, je weet dat hij het daar ook weer goed krijgt. En niemand zal je ook raar aankijken als je het aanbod aanneemt!! Je hebt Sjel idd gekocht voor de plezierritjes en de weekendjes weg & dat is nu gewoon een stuk moeilijker geworden.
Hier hangt ook mijn struikelblok.. zijn karakter is geweldig.. bedoel hij liet foto's maken zonder verdoven, dat komt zelden voor zeiden ze op de kliniek.
Maar ja, ik ben dan misschien ook wel heel grof, maar in mn achterhoofd klinkt een stemmetje (haha, dezelfde stem die ik altijd hoor als ik relaties begin): 'Dat je (vervroegd) afscheid moet nemen staat vast, dan is na 3 maanden makkelijker dan na 4 maanden of 5 of 6 of noem maar op'.
En niet om mezelf zielig te vinden, echt niet, maar ik heb gewoon 2 hele moeilijke jaren gehad, en ben bang dat nu op deze manier naar hem moeten kijken, beoordelen.. dat dat me op gaat breken.
Merkte al dat ik met het kreupelen nachten wakker lag, en smorgens, ja loopt ie nu slechter of beter dan gister.. huh, nu lijkt het wel rechtsvoor ipv linksvoor (blijkt achteraf dus ook correct xd)
Maar goed.. hem weg doen, opgeven, 'in de steek laten' zit niet in mijn karakter, in principe koop ik een dier met de intentie hem/haar bij mij te houden tot de dood...
Sorry dat ik jullie hier mee lastig val hoor meiden, maar ik heb het gevoel dak het alleen hier kwijt kan..