Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Sneeuwuil en partner al een keuze hebben kunnen maken?
Of is de bruiloft al voorbij?
sneeuwuil
Geplaatst: 05-06-12 22:58
Bruiloft is nog niet voorbij, scheelt weer he? We missen nog een paar fotografen volgens mij, we willen wel graag iedereen een kans laten maken. We hebben al wel favoriete foto's, maar ja, als we echt compleet zijn gaan we zo snel mogelijk kiezen
Bijna iedereen compleet qua foto's dus, en al wat topics zelfs Sneeuwuil en partner houden de spanning erin... hopen dat jullie gauw alle foto's binnenhebben van Angus en een winnaar kunnen kiezen, ben echt heel benieuwd met zoveel gave platen!
Ik heb van bijna iedereen de evaluatie binnen, heel erg bedankt Een klein aantal heeft ze nog niet opgestuurd. Mochten jullie dat nog willen doen; héél graag. Zo niet, dan niet Binnenkort kan ik dan even de resultaten op een rijtje zetten. Inmiddels heb ik overigens ook al andere workshops gehad in een kleinere setting met minder niveauverschillen binnen de groep, en dat is steeds een succes geweest!
Bagheera_206
Geplaatst: 07-06-12 09:50
Ik heb hem zojuist verstuurd. #schaam
maj0
Geplaatst: 15-06-12 17:46
Nou wij hebben al wat foto's hangen zijn er nog wat onder weg. Dus toppie!
Nu ook maar ff topicje voor zalien + olina aangemaakt
Nikki hoe vond je het zelf eigenlijk dan? En als je nu de enquetes bekijkt valt het je mee of tegen? En zijn er dingen die in de enquetes zijn opgevallen, waar je zelf nog niet aan had gedacht?
Overigens vind ik het best jammer voor diegene die nog geen foto's hebben ontvangen,dat het zo lang duurt. Hopelijk volgen die foto's ook snel.