En portret door elkaar xD
Alvast eentje, de rest ben ik aan het uploaden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jalenka_Kiya schreef:Lieve allemaal, ik wil iedereen heel erg bedanken voor de leuke dag! Petje af voor alle fotografen, wat een werk hebben jullie er vandaag in gestoken! Ik was al lui na de ochtend, daarna nog een verjaardasgetentje dus ben nu wel klaar om te hangen. Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal gevloerd zijn. Ik hoop dat jullie een leuke middag met de andere modellen hebben gehad maar dat zit vast goed!
Ik ben al erg blij met de foto's van Kiya die ik nu gezien hebHopelijk hebben jullie wat aan haar gehad als model, ik vond haar in het begin nogal 'all over the place' en ik kreeg haar ook niet opgesteld. Maar ze heeft wel weer een aantal keer als een standbeeld stilgestaan 'ik hoor ik hoor wat jij niet hoort'.
Ik heb ook weer wat dingen geleerd vandaag:
- Kiya kan normaal doen op het strand, ook in galop, weer een bevestiging dat ik me veel te druk maak met dit soort dingenIk vond het zelf nogal komisch toen Furia en Ryvonne promise lekker in het water aan het rijden waren dat Kiya tussen de fotografen in ging staan om even te soezen. Wilde arabier
![]()
- Helmgras smaakt kennelijk nog redelijk goed en een hapje mos móet je gewoon geprobeerd hebben![]()
- Ultraglans met een herfstig vachtje en wind is geen goed idee
Mijn vriend had nog wat foto's en een filmpje op de Iphone gemaakt, ik moest wel even lachen om een foto waarbij ik probeer om Kiya terug te duwen. Ik lijk opeens heel klein (en Kiya heel bol)
Kiya wilde alleen echt niet in het water, sorry! Ze was op een gegeven moment ook beledigd toen ik achter Ryvonne promise achter wilde gaan, daarna ging ze even alleen nog op haar achterbenen hupsen, achteruit of omdraaien maar niet meer waar ik heen wilde totdat mijn vriend er aan kwam.
Omdat ze verder zo braaf was voor een 2e keer op het strand wilde ik niet doorzetten want als Kiya beledigd raakt dan wordt het soms opeens een stuk minder gezellig
Ik ik ben vooral blij en trots dat Kiya weer zo lief en braaf was en ik vond het erg leuk vandaag. Bedankt!![]()
Sorry voor de overkill aan smilies, ok nog 1 dan
Laraax schreef:doom schreef:wie van de fotograven was nou de gene die zo verliefd was op die van mij?! en als eerste die van mij portret ging doen?! ben het ff kwijt
Ik ben helemaal weg van Wiseguy en heb als eerste met jou foto's gemaakt