Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 23:35

Courses schreef:
Hahahaha, in z'n achteruit ken ik er nog eentje van :+
Ik zat trouwens net te denken [geen idee of het al geopperd is!] maar we maken toch wel even een paar leuke groepsfoto's? [fotografen, modellen, fotografen+modellen etc] :D

Haha Amable, Tjits heeft ook zo'n tik inderdaad.
Tractoren, auto's, scooters, brommers, landbouwvoertuigen, vuurwerk, alles noem maar op.
Kijkt ze niet eens van op.
Maar de putdeksel bij stal, noouuuuuu >;) DIE BIJT HOOR!

Groepsfoto hebben we mark voor :))

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:40

LisaDijk schreef:
kruimellover schreef:
Billy is bomproof :)
Dus als iemand het erg leuk vindt om op hem te zitten..

Er is alleen wel 1 dingetje.. Hij gaat bij dressuurruiters alleen in zijn achteruit, hihi! :P

Oh dan wil ik er al helemaal op haha _O- in zijn achteruit _O-

Haha van mij mag je :P
Broerlief vindt het maar een rotpony omdat ie alleen maar achteruit kan volgens hem, hihi. :+

Tot nu toe heeft ie bij de meeste engelse ruiters het eerste stuk alleen achteruit gelopen :P
Hij loopt bij mij overigens ook een stuk harder achteruit dan bij mams. En tja.. ik rijd op allebei de manieren ;) Wie weet helpt dat :P

Volgens mij wordt het een gezellige meeting in ieder geval, haha.

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:43

Omdat ik op 'n bomproof paard misschien een beetje over de schrik die d'r na m'n laatste val nog altijd in zit heen kan komen. :P Heb daarna wel weer gereden maar ik heb nog niet het gevoel dat ik zo ontspannen ben als ik eerst was (+ ik heb sindsdien eigenlijk alleen maar op 't paard waar ik vanaf was gedonderd gereden & 1x even op een superlief westernpaardje)

[edit] Val was 'n jaar geleden btw, dus 't wordt tijd :+

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:47

Ik denk dat na de shoot met Jauke prima kan, dan kent hij de omgeving, is druk bezig geweest en lekker moe en voldaan en vindt het dan prima om lekker wat rond te sjokken. Je kan er dan evt ook zonder zadel en hoofdstel op, om echt te voelen en vertrouwen te krijgen hoe goed een paard kan reageren op enkel je lijf. Maar dat is iets waar je tegen die tijd maar over na moet denken, mijn ervaring is wel dat het voor mensen een mega ervaring is om zo op een paard rond te rijden en toch het gevoel van volle controle te hebben erg bijzonder is :)

en nu ga ik mijn bed opzoeken :+

Anoniem

Re: Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:53

Aah het zou wel goed zijn als je zo een beetje over je schrik heen kan komen Marlinda :)
Welterusten Danielle!

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 11:29

Kan dat maarzo Danielle? :oo Gewoon daar buiten zonder hekjes en al die dingen? :P Man, zou ik ook wel met Shilas willen, maar dan moet ik nog even oefenen :') Is Jauke altijd al zo relaxt op shows geweest?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 12:01

We hebben er zin in hihi :):)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 12:16

Ik ging wel nog uit van het afgezette stuk :Y) Heb zelf evt ook paaltjes en draad bij. Maar dan kan dat zeker. Op zich denk ik dat het ook nog wel "zo" zou kunnen, maar dat vind ik dan weer een te groot risico.
En Jauke is eigenlijk altijd wel fijn op show geweest, tuurlijk is hij in de loop der tijd nog veel relaxter geworden, maar hij heeft het altijd leuk gevonden :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 12:17

Ohh.. dat zou natuurlijk ook kunnen! als nou nog iemand paaltjes en draad mee neemt! dan hebben we 1 gedeelte met en 1 gedeelte zonder stroom! en dan kunnen er meerdere paarden tegelijk los! :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 12:19

Ik kan miss ook nog wel wat paaltjes meenemen :j

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 12:23

Ik zal mijn spullen iig meenemen :j

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 12:35

leuk! :)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:03

Amable schreef:
Ik vond het met Jauke laatst ook prachtig, komen bij een evenement waar we eerst vanaf de parkeerplaats een stuk door een bos moesten voor we op het terein waren. In het bos was het kop erop, snurk en grote ogen, op het moment dat we het evenemententerein op kwamen met de vlaggen, stands, ballonnen, rennende kinderen enz ontspande hij en kreeg echt zo'n blik van owh, gewoon een show :Y)

uhm, drunense duinen is ook veel bos hoor. geen vlaggen enzo. zie jauke al helemaal snuiven haha

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:14

Ik denk dat de groep mensen en paarden hem toch voldoende evenement gevoel gaan geven :))

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:15

Hahaha :P
Ik hoop echt dat Silke en Jauke een beetje leuk op elkaar reageren :=

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:55

Amable schreef:
Ik denk dat na de shoot met Jauke prima kan, dan kent hij de omgeving, is druk bezig geweest en lekker moe en voldaan en vindt het dan prima om lekker wat rond te sjokken. Je kan er dan evt ook zonder zadel en hoofdstel op, om echt te voelen en vertrouwen te krijgen hoe goed een paard kan reageren op enkel je lijf. Maar dat is iets waar je tegen die tijd maar over na moet denken, mijn ervaring is wel dat het voor mensen een mega ervaring is om zo op een paard rond te rijden en toch het gevoel van volle controle te hebben erg bijzonder is :)

en nu ga ik mijn bed opzoeken :+

Wauw ja dat zou wel supergaaf zijn! Maar dan zie ik idd tegen die tijd wel hoe ik me d'r dan bij voel. :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:04

Amable schreef:
Ik ging wel nog uit van het afgezette stuk :Y) Heb zelf evt ook paaltjes en draad bij. Maar dan kan dat zeker. Op zich denk ik dat het ook nog wel "zo" zou kunnen, maar dat vind ik dan weer een te groot risico.
En Jauke is eigenlijk altijd wel fijn op show geweest, tuurlijk is hij in de loop der tijd nog veel relaxter geworden, maar hij heeft het altijd leuk gevonden :)

Toen ik de eerste keer Jauke kwam fotograferen, toen heb je hem op een gegeven moment ook gewoon los gelaten op een grasveldje... Dat ging volgens mij prima haha :D Ik had er in ieder geval heel veel respect voor hoe je dat deed.

En ook zeker voor Nikki die Silke en Vienna los liet ;) Vienna ook voor het eerst dacht ik.

Hipar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:10

Courses schreef:
We hebben er zin in hihi :):)

Yesssssss :):)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:16

Klopt, net als op het strand op Texel, daar deed hij het los ook heel goed. En toen stond ik op een stal met in de buurt een park, daar gingen we te voet heen en niet met de wagen. Daar gooide ik hem ook los want ja, dit was redelijk bekend terein en als vreemd terein goed gaat moet bekend nog beter gaan! Helaas bleek ik daar een misrekening gemaakt te hebben. Bekend terein is ook een bekende weg naar huis, en daar staat de kudde. Toen ik de druk iets verhoogde stak hij ineens z'n kop omhoog en rende snel naar huis :+ Schrok me rot, maar achteraf wel logisch. Als hij niets bekends heeft ben ik het enige bekende, veilig en daar kan je dus beter in de buurt blijven. Maar als de kudde om de hoek staat, tja, dan ben je daar ook veilig als je even geen zin meer hebt...

Denk dus dat L&D duinen prima gaan, we gaan met de trailer, dus hij kan niet terug naar huis :))

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:17

Amable schreef:
Klopt, net als op het strand op Texel, daar deed hij het los ook heel goed. En toen stond ik op een stal met in de buurt een park, daar gingen we te voet heen en niet met de wagen. Daar gooide ik hem ook los want ja, dit was redelijk bekend terein en als vreemd terein goed gaat moet bekend nog beter gaan! Helaas bleek ik daar een misrekening gemaakt te hebben. Bekend terein is ook een bekende weg naar huis, en daar staat de kudde. Toen ik de druk iets verhoogde stak hij ineens z'n kop omhoog en rende snel naar huis :+ Schrok me rot, maar achteraf wel logisch. Als hij niets bekends heeft ben ik het enige bekende, veilig en daar kan je dus beter in de buurt blijven. Maar als de kudde om de hoek staat, tja, dan ben je daar ook veilig als je even geen zin meer hebt...

Denk dus dat L&D duinen prima gaan, we gaan met de trailer, dus hij kan niet terug naar huis :))

Haha dat is wel een logische verklaring op zich :) Had dat trouwens al een keer van Linsey gehoord ja. Ach maar met lint werkt ook prima denk ik. Is alleen wat meer werk om weg te werken...

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:18

En er staan genoeg paarden overal waar Jauke anders mee kan gaan knuffellen toch? :))

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:20

Haha een paar leuke merries :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:24

Maar een groepsfoto maken lijkt me wel leuk :j

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:27

Ja klopt dat lijkt mij ook erg leuk :) En dan natuurlijk alle camera's er ook bij van de fotografen haha :D Als het maar niet zo'n rot weer is als vandaag. Pff wat ben ik nat geworden net joh.

Hipar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:33

als het dit weer is, kom ik niet want dan mislukken alle foto's ;(